Minkä laisilla ruuilla konekansalaiset

Viestiketju:
Minkä laisilla ruuilla konekansalaiset

Tuskinpa kaikki on edes maistaneet, en minä ainakaan...
Olisko tuossa kannattanut lisenssoida uusi "huipputuote" jollekin suurelle perinteiselle valmistajalle ja ottaa rahat pois. Muistelen että nämä päätti tehdä kaiken itse tuotannosta lähtien.
 
Eines jauheliha keitto nielty Vaasan ruis palojen avustuksella, se keitto oli XXL kokoinen ruukku. Myydään nykyään isompaankin nälkään sopivaa kokoa. Ihan hyvää oli.
 
Kanakastiketta ja semmoisia makarooninyyttejä missä jotain epämääräistä mössöä sisällä 7.
 
Sbaketti bolognesea oli laitettu, eli spaketttia jauhelihakastikkeella.
 
Olisko tuossa kannattanut lisenssoida uusi "huipputuote" jollekin suurelle perinteiselle valmistajalle ja ottaa rahat pois. Muistelen että nämä päätti tehdä kaiken itse tuotannosta lähtien.

Tuliko siihen Paulig kimppaan jossain vaiheessa?
 
semmoisia makarooninyyttejä missä jotain epämääräistä mössöä sisällä

Varmaankin siis ravioleja. Yleensä juustoa ja yrttejä, mutta on sitä kaikkea muutakin epämääräistä mössöä mitä niihin voi laittaa.
 
Olen innostunut vallan mahdottomasti ruuan laitosta täällä Amerikan maalla, koska ruoka täällä on pääosin melko surkeaa, lähinnä hampurilaisia ja pitsaa. Avotuligrilli ja sitten pellettigrilli on huippuja valmistusmenetelmiä. Ruuista sanoisin, että ribsit on kyllä namia, noin medium- nautapihvi ja voissa paistettu tilapia eli yhden sortin ahvenkala
 
Semmoista kunnon kebab lihaakaan täältä täältä ei saa. Olen jonkun kerran tehnyt lammas-possu jauhelihamössön ja lyönyt sen pellettigrilliin savustumaan. Usean tunnin jälkeen pois ja jäähtymään, siitä juustohöylällä siivuja jotka olen vielä freessannut pannulla. Riisin ja maunmukaan tehdyn kastikkeen kanssa tosi hyvää, joskin aika työlästä
 
Kokkailin kivikylän savujuustoballeroita....o hyviä :ruokaa:
20220120_111209.jpg
 
Lihapullia tuos paistelin. Tulis vaan parempipuolisko töistä niin pääsis syömään.
 
Takaisin
Ylös