Mielensähyvitys- ja aivoon ilon tuontiketju

Viestiketju:
Mielensähyvitys- ja aivoon ilon tuontiketju

Mulla on Kidde yhdistetty häkä- ja palovaroitin. Siinä käyttöikä on 10 vuotta ja sitten alkaa piippaus. Ensimmäinen kesti tasan 10 vuotta ekasta patteriasennuksesta. Nyt on toinen samanlainen yhdistelmähälytin käytössä.

Työkaveri toi ihan pyytämättä ja yllättäen aurinkolasit lomareissultaan aasiasta. Eräälle toiselle työkaverille juttelin tästä päivää piristäneestä tapahtumasta ja ilmeni, että hänkin oli saanut samaiselta kaverilta lasit.
Kattelin että oli oakley merkkiset ja made in usa. Nehän onkin tyyriit lasit. Ja värinkin sai vielä valita.
Tiesin kyllä kaverin massimieheksi, mutta että raaskii moisia lahjuksia jakaa. No köyhä kiittää ja kumartaa.

Isävainaa toi joskus reissultaan rantarolexin, kun olin sellaista vailla. Sehän oli oikein hieno, mutta värjäsi ranteen kummallisen väriseksi ja yhtäkkiä yhtenä päivänä oli kellon lasi kehysrenkaineen hups-vaan kadonnut. Toisaalta ihan hyvä, eipä enää värjännyt rannetta.

Työkaveri toi ihan pyytämättä ja yllättäen aurinkolasit lomareissultaan aasiasta. Eräälle toiselle työkaverille juttelin tästä päivää piristäneestä tapahtumasta ja ilmeni, että hänkin oli saanut samaiselta kaverilta lasit.
Kattelin että oli oakley merkkiset ja made in usa. Nehän onkin tyyriit lasit. Ja värinkin sai vielä valita.
Tiesin kyllä kaverin massimieheksi, mutta että raaskii moisia lahjuksia jakaa. No köyhä kiittää ja kumartaa.
Varmaan osti tukkupakkauksen. Sinänsä hyvä veto, on vapaaehtoisia kavereita, jos tarvitsee työvuoroa vaihtaa.

Varmaan osti tukkupakkauksen. Sinänsä hyvä veto, on vapaaehtoisia kavereita, jos tarvitsee työvuoroa vaihtaa.
Kaveri tekee pelkkää aamua ja tietää, että mä en vaihda vuoroa 😅
Luulen, että ihan muuten vain noin teki.
Kerran tuli juttua ruokapöydässä, että mulla on syntymäpäivä, ni välittömästi lähti 2€ tulemaan mobile paylla.

Mutta toki tuollainen ele muistetaan.

Öljylampun tuoksu....🤗

20240405_222208.jpg

Eikä ole edes Tšekkoslovakialainen. Ne kyllä oli vahvoja, mutta jotenkin oli roisin oloinen itäblokin tuote.

Eikä ole edes Tšekkoslovakialainen. Ne kyllä oli vahvoja, mutta jotenkin oli roisin oloinen itäblokin tuote.
Jos oikein muistan niin pellissä lukee W. Germany vaikkakin valmistusajankohta lienee uudempi. Tai no mistä sitä tietää jos ne on jotain kylmän sodan varastoja.

Mukava päivä. Upouudesta tuulilasista näkee komeasti läpi, 2 pahasti rästissä ollutta kyläpaikkaa vierailtu ja passatti ryysti 170km matkalla juuri ja juuri neulan paksuuden verran dieseliä. Niin ja dyykkasin 30ltr tyhjiä ja puhtaita muovikanistereita 8kpl huoltsikan takapihalta. Pesukoneen litkuja ollut ja oikein luki "Saa ottaa". Jäteöljyä pääsen siirtämään peltitynnyristä tuommoisiin helpommin käsiteltäviin.

Poika oppi vihdoin ajamaan polkupyörää. Tosin ei ole juuri suostunut harjoittelemaankaan.
Jätkä on kuin hangon keksi ja muusta puhukaan, että ajamaan, ajamaan.
Seuraavaksi onkin kasvattajat tärkeän valinnan edessä. Hommatako spändexit vai mopo 😄

Poika oppi vihdoin ajamaan polkupyörää. Tosin ei ole juuri suostunut harjoittelemaankaan.
Seuraavaksi onkin kasvattajat tärkeän valinnan edessä. Hommatako spändexit vai mopo 😄
Eikö kysymys oikeammin muotoiltuna olekkaan "honda vai suzuki" :epätieto: :mitenlie:

Molemmat, sekä kunnollinen pelitietokone ja hitsauskone.

Jaffa jouluomenaa saa 30% alesta, ja pulloissa vielä vanhat korkit! Noista tulee simapulloja kunhan saa tyhjäksi

Takaisin