Mielensähyvitys- ja aivoon ilon tuontiketju

Viestiketju:
Mielensähyvitys- ja aivoon ilon tuontiketju

Hyvä systeemi tuo kotitalouksien verovähennys juttu .
Emäntä saa keväällä uuden keittiön ja Isäntä voi sännätä syksyllä takki auki paikalliseen .
Molemmin puolin ansaitusti .

Hyvä systeemi tuo kotitalouksien verovähennys juttu .
Emäntä saa keväällä uuden keittiön ja Isäntä voi sännätä syksyllä takki auki paikalliseen .
Molemmin puolin ansaitusti .
Paitsi että seuraavaan syksyyn sai ootella palautushynää.
Eikä sitä saa vieläkään, vasta joulukuussa..

Kummipoika oli saanu mopokortin tänään, tuli kyllä hyvä mieli kun pääsee nyt kurvailemaan yleisillekkin reiteille..

Onpahan oikeastaan kiva olla kotona vaikka lentsu tuolla reissussa iskikin päällensä..
Nuoriso oli kissaa hoitamassa viikonlopun ja kavereittensa kanssa olivat istuneet iltaa, mulle oli sapuskakin valmiina jääkaapissa kun kotiuduin..

Sitä vois melkein dyykkausta-topikkiin tästä jo kirjoitella, kun sain taas käytettyä 5+v vanhoja liimoja kaapin hyllyltä.
Useamman kerran jo noikin heittänyt roskapussiin vain nostaakseni ne sieltä takaisin hyllylle; "joskus kuitenki tarvii".

Tää on mukava ketju lukea, kun semmoista positiivista juttelua pääasiassa.

Juu, kyllä pitää olla oikein hyvillä mielin, ettei ole nurkissa yhtään jotain toyotaa - raatonakaan - eikä ihan helpolla tulekkaan .....

Huomen aamusella olis kartaanin ristikko noudettavissa Huittisista, äsken soittelin ja kyselin "Ei oota" ........

Bose ei vieläkään saanu niitä takuukorvatyynyjä toimitettua vaikka monta kuukautta sitte ekan kerran kyselin niin sanovat gigantista että saa tulla vaihtaan uusiin ne kuulokkeet. Vanhoja boseja käyttäny nyt sen 3+ kk ootellessa ja onneksi ei tullu ite laitettua kiinalaisia 15€ tyynyjä noihin vaikka mulla on niitä itsellä kaapissa aina jemmassa.

Viikon loman jälkeen meinas olla vähän tihkeetä. Vähän lohdutti kun oli tulosinfo ja saadaan mun kymmenvuotis urani aikanen paras bonus. 🥳🥳🥳

Viikon loman jälkeen meinas olla vähän tihkeetä. Vähän lohdutti kun oli tulosinfo ja saadaan mun kymmenvuotis urani aikanen paras bonus. 🥳🥳🥳

Voiko tämän tulkita niin, että kun oot lomalla, niin firmalla alkaa mennä hyvin?

299€ viime vuoden black fridaysta ostetut boset vaihtu tänään takuuseen kalliimpaan ja uudempaan malliin, QuietComfort Ultraan. 519€ listahinnaltaan ja nuo entiset oli muistaakseni 399 listahinnalta. On huomattava päivitys.
17297614128634914184804322500354.jpg

En ikipäivänä maksaisi joistain ämyreistä yli 500 €, en edes 299 €.

Takaisin