Massey ferguson 3305

Viestiketju:
Massey ferguson 3305

Joonasbc

Kansalainen
Liittynyt
21 Helmikuu 2017
Viestit
11
Moro kaikille. Eli otsikon mukainen laite tuli ostettua satunnaiseen pihan kuokkimiseen ynnä muuhun. Täällä kun näyttää noita tietäjiä olevan aika tavalla, niin ensimmäinen kysymys olisikin, että mistä siihen löytyisi hiukan tietoa, että minkälainen kone tuo nyt sit on ja varaosat ym? Koitin itte hiukan googletella,mutta laihaksi jäi tulokset.
 
Ei satu Paukepäivillä ollut kone olemaan ?

Edit, sehän olikin MF 3303 .....
 
Viimeksi muokattu:
Taitaa olla 165:n pohjautuva teollisuusmalli muunninlaatikolla. Perä saattaa olla järeämpi jostain 175-185:sta peräisin. Monesti oli ilman nostolaitteita. MF 50 taisi olla seuraaja ja MF 3165 edeltäjä. Osat käy pääpiirteittäin muista Mf malleista. Laatikko tuskin on Massikan oma, vaan alihankkijana on joku Allison tms. tunnettu valmistaja, johonnosia uskoisi löytyvän, kunhan selvittää vaihteiston tyypin.
 
20190904_180659.jpg katotaan jos saan tuon kuvan näkyville
 
Hieno koneshan se on..nii ja teretulemas palstalle, kaikki ihailee vaan konetta eikä kukaan huomaa uutta tulokasta palstalla...
 
Tervetuloa vaan, tosiaan niin innokas tuli hienosta hankinnasta oltua, että tervetulisiset unohtu...
 
Terveppätuloa palstalle...

Tuolla Ruotsin puolella (https://www.maskinisten.net) ovat ladanneet toisella kotimaisella olevan ohjekirjan ja Lontooksi olevan esitteen saataville.
Ehkä niistä jotain "aukeaa", vaikka ei suomeksi olekaan. Sivusto vaatii rekisteröinnin, ennen kuin pääsee latailemaan sisältöä.
Latasin ne kyllä omalle koneelle, mutta en tiedä voiko niitä laittaa tähän vai ovatko jotenkin tekijänoikeutettuja...
 
Terveppätuloa palstalle...

Tuolla Ruotsin puolella (https://www.maskinisten.net) ovat ladanneet toisella kotimaisella olevan ohjekirjan ja Lontooksi olevan esitteen saataville.
Ehkä niistä jotain "aukeaa", vaikka ei suomeksi olekaan. Sivusto vaatii rekisteröinnin, ennen kuin pääsee latailemaan sisältöä.
Latasin ne kyllä omalle koneelle, mutta en tiedä voiko niitä laittaa tähän vai ovatko jotenkin tekijänoikeutettuja...
Vapaasti netistä ladattava, siis ilman maksusuoritusta ladattava aineisto on ihan vapaata riistaa käyttää ja levittää....
 
Esite meni sinne, mutta ohjekirja on tiedostokooltaan liian suuri.
 
No, tuohon 25 rajaan mahtuu jo aika kohtuullinen opus. Koitappa @cimo uudelleen....
 
Nyt luisuu pahasti offtopiciksi tämä keskustelu.

Ehei... Vielä pitäisi tuplata raja, jotta tämä mahtuisi. On värillinen, kuin valokuviksi skannattu tämä PDF. Minun ilmaisversio Readerilla ei pysty tallentamaan huonompilaatuiseksi, jotta saisi pienempään kokoon.
 
Hyvinhän täs aiheessa on pysytty....
Toinen vaihtoehto olisi ehkä linkki tiedostoon Maskinisten-sivustolle, mut tuskin silti aukeaisi kirjautumatta.....

Eli kokoraja saisi siis olla aika raju. Tuonne osiolle. Ei sinne nyt kuitenkaan joka kuukausi edes tule uutta materiaalia, välttämättä puoleen vuoteenkaan.....
 
Minä olen yrittänyt pari kertaa hankkia tunnukset tuonne. Ei ole onnistunut. Oon kai mulkwisti!
 
Nyt luisuu pahasti offtopiciksi tämä keskustelu.

Ehei... Vielä pitäisi tuplata raja, jotta tämä mahtuisi. On värillinen, kuin valokuviksi skannattu tämä PDF. Minun ilmaisversio Readerilla ei pysty tallentamaan huonompilaatuiseksi, jotta saisi pienempään kokoon.
Pistäs mulle sähköpostiin, katon mitä voin tehdä koon suhteen. Pistän yyveellä osotteen.
 
No tännehän on reippaasti tullu keskustelua, ja tosiaan kiitos kaikille vastauksista ja tervetulo toivotuksista. Yks volvo bm 320 on ennestään, mutta tosta massikasta ei tosiaan mitään kokemusta, joten kaikki apu ja neuvot otetaan kiitollisena vastaan.
 
V361 avustuksella saatiin ohje kutistettua raameihin ja löytyy nyt aineistosta.
 
20190905_124106.jpg tuossa vielä toinen kuva koneesta, hiukan jo kerenny konetta koittamaan, lähinnä aika kyllä menny nippojen rasvauksissa, ei ole kyllä moneen vuoteen niitä rasvailtu, alkaa liikkeetkin jo huomattavasti nopeutumaan.
 
Takaisin
Ylös