Hankkijamies
Kansalainen
Tosiaan pitäs tuota toistakin laittaa,kun siinä muutama korjattava paikka on...

Tuossa tän vuotista matskua...
Takana aittakin
Vuosimalli oli 1978 ja meille ostettu 1983 vai 1982.
Tunteja nykyään joku 4700 tai joku 4600.
Meille tullessaan ollu 2000 tuntia...

Tällänen ollut uudempana
Nykyään jo ajanpatinoima...
Mutta itse asiaan...
1)Ohjauksen tehostaja

Perinteiseen massika tapaan ohjauksen tehostajassa puoli kierrosta klappia ja paikallisten väljyyden vääntöihin....
Kysymys kuuluukin pitääkö se pystyakselikin vaihtaa vai onko mahdollista ettei sen poorit olisivat lyösät?
Ja kaikkee muutakin siihen liittyvää vinkkiä otetaan vastaan...
2)juttu on sitten kytkin...
Ei siis irrota VOA ollenkaan... ja vaihteetkin menee huonosti päälle...
Mutta se ei ole oikeestaan vielä ongelma,kun eka sais ohjauksen niin vois sitten sen vaikka muorilasta koto verstaille ajaa laitettevaksi...

Tuossa tän vuotista matskua...
Takana aittakin

Vuosimalli oli 1978 ja meille ostettu 1983 vai 1982.
Tunteja nykyään joku 4700 tai joku 4600.
Meille tullessaan ollu 2000 tuntia...

Tällänen ollut uudempana

Nykyään jo ajanpatinoima...
Mutta itse asiaan...
1)Ohjauksen tehostaja

Perinteiseen massika tapaan ohjauksen tehostajassa puoli kierrosta klappia ja paikallisten väljyyden vääntöihin....
Kysymys kuuluukin pitääkö se pystyakselikin vaihtaa vai onko mahdollista ettei sen poorit olisivat lyösät?
Ja kaikkee muutakin siihen liittyvää vinkkiä otetaan vastaan...
2)juttu on sitten kytkin...
Ei siis irrota VOA ollenkaan... ja vaihteetkin menee huonosti päälle...
Mutta se ei ole oikeestaan vielä ongelma,kun eka sais ohjauksen niin vois sitten sen vaikka muorilasta koto verstaille ajaa laitettevaksi...
Viimeksi muokattu: