Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Maamoottorin maalaus

Viestiketju osiossa 'Maamoottorit, moottoritekniikka' , aloittaja TapsaR, 5.6.2015.

1. TapsaR

TapsaR Tulokas

Saadut tykkäykset:
    0
    Millaisille maaleilla olette maalanneet maamoottoreita?

Itse olen ainoastaan yhden maalannut, se meni jollain alkydimaalilla. kestänyt ihan Ok, vaikka pintakaan ei ollut 100% puhdas.

2k-maalit olisi varmaan parhaita, mutta mitään pikku tuherreksia sillä ei ole hyvä tehdä. 2k-maalaista Normaalin Normadur taitaa olla ihan kunnon tavaraa, ainakin tallin lattiaan vedetty Epocoat vaikuttaa hyvältä.

Onko 1-k maaleista, esim Temasta kokemuksia?

Nyt on tuo Stover työn alla ja siinä olisi osat aika hyvin nyt pestynä ja purettuna joten maalaus olisi melkein nyt tehtävä jos sen meinaa tehdä. Mitään kunnollista ajan patinaa ei oikein ole vaan pelkää ruostetta, mutta joku fiilis siinä ruosteisessa koneessakin on...

2. Nuhvelentin veli

Nuhvelentin veli Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
    Temalacilla nuita on maalattu ja pysynytkin on ihan kohtuullisesti.

3. jusape

jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

Saadut tykkäykset:
    1 974
    Tamalacilla mäkin olen noita rattoreita maalannut , ja pysyy ihan hyvin pinnassa kiinni.
    Tosin sileämpään peltipintaan mielellään pohjaväri alle, mutta karheapintaisemmassa valussa pysyy hyvin ilman pohjaväriäkin.

4. Sepeteus

Sepeteus Tulokas

Saadut tykkäykset:
    0
    Tervehdys..
    Minulla Teijon Tarmo projekti menossa osaako joku sanoa maalin ja sävyn millä ko. laite tulis maalata.
    Vihreän sävy ???
    Sekä mikä on kätevin tapa putsata messingiset osat.

Jaa tämä sivu