Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on myös. On hyvä nostaa auton perään, mönkkärii, veneeseen, mihin tarviikaan. Ei sotke eikä kolhi. Paljun pohjalla on öljynimumaton pala, niin ei palju likaannu niin pahasti.Mulla on tämmönen laastipalju tarakalla. Ihan sinne ei mahdu husse 13" laipalla sisään, mutta aukko paljun kylkeen ja laippa tulee siitä ulos. Teräketjusuojaa kun käytän, niin tuo ei haittaa. Sahan kanssa paljuun mahtuu kombikannu, sakset, vänkäri, eväät jne.
Löytyykö mönkkäreistä tiedot samanlailla rekkarilla kuin autoista, muutaman euron maksamalla? Sieltä sais omistushistorian..Lihalaatikossa kulkee saha, kombikannu, vyö rensseleineen ja muut vehkeet auton paksissa näppärästi.
Keulalta löysi sahateline paikkansa, maalasin vielä tuotekehitysmaalilla eli mattamustalla. Myyjäliike ei tunnu millään lähettävän edellisen omistajan yhteystietoja, ei viittis turhaan tilata varikittiä jos tossa on sellainen jo. Kuormajouset löytyis mönkijävarikolta, pitää tilata kevveemmällä kun ketjut raapii tyhjällä kärryllä tohon putkihässäkkään. Nyt kun on parikymmentä kuormaa ajellut tien varteen, olen kironnut ettei tullut jo aiemmin hankittua tälläistä.
Näytä liitetiedosto 145731
Niinpä olikin.Tää ei oo kilvissä, maastoliikennemönkijä nii trafilta ei löydy mitään. Edellisellä traktorimönkijällä ajoin tiellä pari kertaa, totesin että kilvettömällä pärjää ja on nää paljon halvempiakin. Liikennevakuutuksen otin, maksaa alle satasen vuodessa. Täytyy toi kärry siirtää trailerilla kotiin kesäksi tai sit ajan riskillä pikkuteitä pitkin.
Epäselvässä laintukintatilanteessa viranomaiset pesevät kätensä ja välttävät vastuunsa kieltämällä käytännössä hyväksi havaitun.Pitääköhän mönkkäreihin päästä myymään omia, hyväksyttyjä renkaita?
Mönkkärin omistajat eriarvoisessa asemassa kun ohjauspyörällä varustetuissa saa edelleen käyttää niitä auton renkaita?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.