Kursorin pomppaamisvaiva, perin outo

Viestiketju:
Kursorin pomppaamisvaiva, perin outo

borg

administi
Ylläpitäjä
Liittynyt
18 Huhtikuu 2011
Viestit
39,534
Muutaman päivän ajan on ollut kannettavassa ihmeellistä vaivaa, joka mahdollisesti johtuu jostakin ohjelmasta, tai sitten ties mistä. Vaiva ilmenee kirjoittaessa, vaikkapa juuri näin nettikeskusteluun. Yhtäkkiä kursori pomppaa pari riviä taaksepäin ja teksti työntyy aiemmin kirjoitetun väliin.

Kyrsii moinen, mutta eäämään, mistä moinen johtuu.n ole vielä ehtinyt selvittataessani.

Tuossa yllä on ihan oikea esimerkki, tuli äsken kirjoit

No perkules, tuossa ylhäällä näkyy jo kaksi hyppyä, kun äsken kirjoitin. Onko muilla tullut koskaan tällaista? On tietysti mahdollista, että päässä on vikaa, itsehän sitä ei tunnetusti huomaa. :confused:
 
Haiskahtaa ehkä joltakin touchpad-ajurin ongelmalta :confused:
 
Jospa tässä nyt on se automaattinen yhdys sana virheiden korjaus toiminto kyseessä? :heko: Kysyjälle tästä vastauksesta ei juurikaan hyötyä ollut. :redface:
 
mulla tehny tää kannettava kans muutamia kertoja tuon.. ja minust aina sattunu tälle palstalle kirjottaessa.. voi olla sattumaakin.. välil ku pääsee vauhtiin ni kirjottaa vaan ja tuijottaa näppistä.. sit saakin hetken katella et mitä ihmettä.. mut mulla tehny ihan muutaman kerran.. mistä lie kuun asennosta johtuvaa..:häiriö:
 
Koska (tässäkään) ei mainita, niin oletan kyseessä olevan windows? Mac-käyttäjähän on samanlainen kuin lentäjä siinä vanhassa jutussa; Mistä tietää että juhlissa on mukana lentäjä? Se kertoo sen sulle itse! Linux-käyttäjät lienevät hiukan samanlaisia? :D

Semmoinen ohjelma kuin Touchfreeze voisi ratkaista ongelman.
 
Mullahan teksti kirjoittaessa ja hiirellä hyppeli ja seikkaili omiaan, kun oli akku kannettavassa niin turvoksissa :äh: Piti käyttää ihan huoltomiehellä näyttämässä, että itse tajusin. No, olihan se aika pallo tuo vanha (vasta 6v. vanha :raaps:) akku. Niin, nyt on kyse "siitä" macbookista..
 
Muuta hiirtäkö sulla ei ole kytkettynä, kuin touchpad?

Mulla pöytäkoneen hiirulainen alkaa vaeltaa vasemmalle pari kertaa päivässä. Alkoi, kun viime kesänä vaihdoin uuden hiirimaton. Pitäisi joskus puhaltaa hiiren valokennoon paineilmaa tai sitten vaihtaa hiirimatto.
 
Takaisin
Ylös