Pääsi taas projektia edistämään. Lauantaina loskan sulettua ja auringon ilmaannuttua jäi pari tuntia aikaa viedä asioita isolla vaihteella eteenpäin. Ensimmäisenä, ihan periaatteellisesti kun haluaisin tuon hytin kipata, niin vaijerin läpiviennin metsästystä. Alkaa nyt kyllä ajatukset loppua. Pitääkö tuosta oikeesti vetää penkit hiiteen ja purkaa koko keskikonsoli? Ulkopuolelta en oikein löydä noita lukkoja ja hantin puolelta tuonne ei edes oikein näe alle.
Toisena juttuna sitten tuo kuskin turvavyö. Se on kauttaaltaan kuskin penkissä. Rulla ja läpivienti on jo aikaisemmin tullut purettua, mutta alapää on vähän pimennossa (ja tässä tapauksessa sheivaus ei auta). Periaatteessa tuon voisi mahtua irroittelemaan mutta takaisin on turha laittaa. En ole tuon Grammerin purkuohjeita oikein mistään löytänyt ja varaosakuvakaan ei tuota rakennetta avaa. Taaskin mietityttää pitääkö tuo jakkara oikeesti repiä kabiinista ulos tämän pikkujutun takia...
Kolmas akuutimpi juttu on tuo tuplapaineanturi. Se on periaatteessa helpossa paikkaa, mutta sinne nyt ei vaan näe alleajosuojien takia. Samoin koitin josko sähköliittimen olisi saanut irti ja voinut koittaa uutta anturia ja diagnostiikalla katsoa miltä vapaan ilmakehän paineet näyttää (nyt toinen piiri pimeänä). Käden nyt saa tuonne juuri sen verran, että sormilla pystyy pyörittämään mutta eipä se sillä irti lähe. Itse anturi on kiinni parilla pultilla, mutta mullahan oli säiliöt pullollaan tässä kohtaa niin ei oikein tarpeettomasti huvittanut alkaa avata. Lisäksi ois kiva jos vois putsia kakkaa pois tuosta ympäriltä ennen kuin aukoo.
Tällainen päivä. Erittäin positiivinen, OM rotkotti ah niin nätisti. Viikolla jos sopivasti ehtisi niin kävisi leimakonttorilla esitiedustelemassa pitääkö nuo muutamat pisteosat vaihtaa jotta miellyttää heillä silmää paremmin.