- Liittynyt
- 26 Joulukuu 2017
- Viestit
- 511
Jousituksen käyttämät paineet on kaukana auton maximi paineista. Veikkaisin täydellä kuormituksella 6-7 bar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jousituksen käyttämät paineet on kaukana auton maximi paineista. Veikkaisin täydellä kuormituksella 6-7 bar.
Eei nouse täyteen kuormatun Volvoni perse ylös jos systeemissä on 6..7bar.Jousituksen käyttämät paineet on kaukana auton maximi paineista. Veikkaisin täydellä kuormituksella 6-7 bar.
Vaan taitaa olla säkkikoko eri? ja määräkin. Toi FL220-11 pussi ei järkkyiso ole.. Tossa on enihau jarrujen laskentapainekkin 7,5Bar vakion 6Bar sijaan. Sinänsä olis ihan mielenkiintoinen saada paineanturi sinne pussien puolelle.Jospa se ei jousille anna painetta vajaapainetilanteessa? Jarrupiirin täyttö saattanee olla tärkeämpää auton mielestä.
Tuosta mun perässä roikkuvasta takajutusta tiedän että kun akseli kantaa kymmentä tonnia niin paine säkeissä on vajaa seitsemän kiloo.
Jarrujen pitää toki toimia viimeisenä, mutta Ratti?
Woot, Volvossa on pieni poljin jalkatilassa, ja säätö toimii käsin, kielletään kajoamasta auton liikkuessa..Siis ratin säätö/lukitus toimii paineilmalla.
Sinänsä olis ihan mielenkiintoinen saada paineanturi sinne pussien puolelle.
Siitä huolimatta ei ole vielä paineanturia tarvinnut harkita, vaikka Volvolla ajankin...Volvomiehet joutuu tekemään hommat aina käsin.
tarviin sardiinipurkin avaajaa päästäkseni Mersuun.
Eikö kymin merrsussa oo keskuslukitusta?
pääasia vissiin että kylki aukee.....joko ovi on tehty kopista konttoriin ?On, sen takia hirvittää vaihtaa ehjä uksen kahva ja lukko uuteen kun en tiedä toimiiko se ja asentuuko oikein. Toisella puolen kun ei oo kahvaa/lukkoa vielä eikä ne sinne sovittamatta sovi.