Kokemuksia Autokatsastuksesta ympäri suamenmaan !!

Viestiketju:
Kokemuksia Autokatsastuksesta ympäri suamenmaan !!

Se on kuulemma tuokin muuttunut ajokieltoperusteeksi, jos seisontajarru on toisella puolen TÄYSIN tiedoton !
Konttorisälli niin tänäpä päivällä sanoi, että ne on muuttunut ( tuumas et vähän tyhmää ??? ajokielto sellasesta...... )
 
Tästä topicista tuli mieleen eräs jäsen @klappi...

Vieläkö niitä kittejä saa liikuttaa ja kuukauden vai vuoden tuomiollako? Kuvittelen jopa nähneeni tämän keräilyharvinaisuuden illalla...
 
Tästä topicista tuli mieleen eräs jäsen @klappi...

Vieläkö niitä kittejä saa liikuttaa ja kuukauden vai vuoden tuomiollako? Kuvittelen jopa nähneeni tämän keräilyharvinaisuuden illalla...
Unelmoinu olet taas.....tänään se selviää perjantai ja 13. :paniikki:mutta pitäis olla helppokatsastus :rolleyes:
 
Se on kuulemma tuokin muuttunut ajokieltoperusteeksi, jos seisontajarru on toisella puolen TÄYSIN tiedoton !
Konttorisälli niin tänäpä päivällä sanoi, että ne on muuttunut ( tuumas et vähän tyhmää ??? ajokielto sellasesta...... )
Luulis tällaisessa tapauksessa, että autoa ei saa pysäköidä vaan ajaa :D
Liikenneturvallisuuden tähden.
 
Kolopallon tapauksessa vissiin toinen ( vasen jarru ) vähän "laahasi" kun lapussa oli 0.1 / 1.5Kn / ero 93% lukemat ( vas vaijeri poikkinaisena )
 
Mulla Cherokee Jeepissä toinen käsijarru vähän laahasi, tasaisesti ottivat kuitenkin jarruttaessa. Katsuri tuumasi, että vähän laahaa, mutta ei tuo vakavaa ole. Hetken päästä sanoi, että kyllähän tuo tietysti hyvä olisi herkistää. Saman verran laahaa, kuin 127 Fiatin takajarrun teho täysjarrutuksessa :D, mutta eipä sitä näin isossa autossa helpolla huomaa. Mitään merkintää ei kuitenkaan laittanu
 
Ei aina voi voittaa...pelleiltään luja mutta kiinanahdin on työnsä tehnyt :oops:
20200313_171536.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ootko vähän koodannut itse syöttöjä?
En itse mutta nyt pitäis olla vakiosofta :rolleyes:
Ja ahdin hirttää kiinni savutestissä kun ahdot tippuu ja samalla laskee ölppää akselin läpi. (VNT ollu jumitettuna kiinni ties miten kauan:D)
 
Itellä tais olla käyttis joskus Markun käsittelyssä perjantaina 13pv. Ei tullu leimaa kun paremmassa takarenkaassa kiilteli metallikudokset ja huonommassa oli siirrytty piikkipyöriin... Jälkikäteen todettuna oli muuten aika liposat renkaat.
 
Takaisin
Ylös