Tarkoitin että jos nostolaitteissa niin silloin ei pysty. Toki etukuormaajalla pystyy.Hyvin saa korkeankin kasan tehtyä, ainakin leviävällä puskulevyllä.
Lastaamaan ei kyllä pysty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tarkoitin että jos nostolaitteissa niin silloin ei pysty. Toki etukuormaajalla pystyy.Hyvin saa korkeankin kasan tehtyä, ainakin leviävällä puskulevyllä.
Lastaamaan ei kyllä pysty.
Fiksu keksintö. Toimis ihan nostolaitteissakin, toki korkeeta kasaa ei pystyisi tekemään.
Joku kolmen kuution löpöpytty, laitetaan puoliksi ni saahaa molemmat tuommonen.Tuon tyyppistä lumentyönnintä olen suunnitellut tehdä, mutta ei ole sopivaa aihiota vastaan tullut. Vielä sillein olen suunnitellut, että yläreuna olis sen muotoinen, että sillä vois vetää pakillakin lunta 90 ° käännettynä vaikka ovien edustoilta.
Jos sellaista tarvitsette niin mulla on yksi ylimääräisenä 2200 ja 3000 litran pytyt.Joku kolmen kuution löpöpytty, laitetaan puoliksi ni saahaa molemmat tuommonen.
Kyllä sopii, varmaan 20 vuotta sellasella tein lumihommat kun tarvi saada navetan seinustaltakin lumet poies eikä jokapaikassa päässy pitkittäin lykkäämään siihen suuntaan mihin lumen halusi viedä.Eikös lumentyöntimenä voisi olla kevytmateriaalikauha, jonka sivut on neliön malliset ja siinä on etukuormaimen kiinnikkeet myös ylösalaisin?
Tai vaihtoehtoisesti kauha voisi olla kolmipistekiinnitteinen. Riittävän korkea ettei työntövarren korvat jää peräseinän ulkopuolelle.
Olen harkinnut perälaidalla varustettua isoa mutta kevyttä laatikkomallista ämmäkolaa jolla voisi kuljetella taimilaatikoita, puutarhajätettä ja kaikenlaisia tavaroita.
Tämä lumentyönnin ominaisuus olisi sopiva lisä.
Narusta laukastava takakauhahan ei sovi lumitöihin ollenkaan.
Toimiva kampe.Tuli mieleen että kauha niveliin voisi maalata asennon osoittimen,ei siitä haittaa olisi.Hyvä keksitö tehdä siivistä kiilamainen kotelo. Ei nappaa lumi kasassa kiinni ja on tukeva.