Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tuli tehtyä tuollainen bensantiputin.
Lähtökohtana ~16mm pulikka johon tehty "säiliö", toisessa päässä 1.8mm reikä. Sisällä m6 kierre jossa on pultti jolla virtausta rajoitetaan.
Tarpeeksi löysä venttiilinjousi, niin alipaine vetää imuventtiilin auki. Tämä rakenne oli käytössä jo ihan ensimmäisissä OTTO-moottoreissa. Vasta myöhemmin tuli kuvioihin imunokka. Joissain maamoottoreissa lienee ollut käytössä tuo systeemi pisimpään.Onko tuossa kaksi venttiiliä ja nokka painamassa vain pakoventtiiliä?
teräspäätyiset tavalliset sängyt.
Kannattaisi...Ei ole tullut testattua
Yksin loppuu kädet kesken
Nyt ei riitä kirkkoveneen ylläpitoon rahat...
Se on morsian valittava niinku Uuno.. pankkikirja ja vanhan isäukon metsien määrä..Nyt ei riitä kirkkoveneen ylläpitoon rahat...
No se on Andyn sitten otettava osviittaa tuosta mun allekirjoituksesta...Nyt ei riitä kirkkoveneen ylläpitoon rahat...
Minä kattoin kanssa samaa . Tulisi tenavasta WV.lle moottorin kehitysosastolle insinööri jos olisi nuo näkymät punkan vieressä .Hyvin se siinä pinnasängyn vieressä yrittää.
Niin . Ne ovat nuo polttoimoottorit kovin verotetut nykyään . Olisiko sinunkin aika valmistaa sähkömoottori ?Nyt ei riitä kirkkoveneen ylläpitoon rahat...
Ei valitettavasti näy mobiilissa, ja profiilia kun koittaa katsoa niin sanoo että rajoitettu näkyvyys.
Todennäköisesti puhelimen selain kertoo, että näytön resoluutio on alhainen ja siksi sille esitetään sivua, joka on yksinkertaistettu. Saattaa olla mobiili pystysivu, vaikka puhelin onkin vaakassa. Jos selaimessa on valinta "käytä tietokoneversiota", niin se voi näyttää enemmän hilavitkuttimia kuvassa.Ihan kirjautuneena olin, kuten nytkin eikä näy.