Käännöskukkaset auto - ohjelmissa

Viestiketju:
Käännöskukkaset auto - ohjelmissa

Mä en voi käsittää tuota Brittien tarvetta laittaa nuo Römperit joka vehkeeseen... Kaikista pahin varmaan on Rangen kasi noilla juuttuvakurkkusilla. Siihen kun vaihtaa jonkun tarvike kakskerros imusatsin ja pienen nelikurkkusen, vaikka Holley 390 tai Carter AFB 500, ni tippuu kulutus puoleen ja voimaa tulee lisää.
 
Onhan svedupellet volvoissakin moisiin sortuneet..... kun tyhmiä ovat olleet ?
 
Nii olikin, mut itellä ikuna ole ollu 99 saapasta......
 
Ammattikoulussa oli tollanen saapin raato. Jonkin ihme perversion oli opetus tuosta saaneet kun vähän väliä siitä piti koittaa ruuvata säätöjä kohdilleen. Eipä sitä sohloa juuttuvakurkkusta säätöihin saanu.,
 
Eli turhaa työtä tai taitoa opetettu tai koitettu opettaa, kun noita ei kovin yleisessä käytössä ollut, jos hyviä olis olleet niin kaikki aikalaisensahan sellaisia olis käyttänyt.....
 
Ei siinä mitään että tuokin käytiin läpi opetuksessa mutta se jatkuva pelleily sen saman romun kanssa sai kaikki raivon partaalle.
On muuten ainoa kulkine missä ton kans joutunut oleen tekemisissä.
Olihan toi amatsonissakin mutta isäukko oli sen nakannut mäkeen ja 2 kurkkunen weberi tilalle.
 
Aikana , jolloin ei ruiskutsydeemeistä ollut vielä märkiä uniakaan......
Ehkä loppuaikoina Bossin K-jetti .....
 
Vielähän niitä juuttuvia oli 80 luvun eskoissa ja sierroissa vai muistanko väärin.
 
70 alusta alkaen ainakin Taneissa/corttinoissa oli normi kaasari, samoin kranuissa
 
Etuveto escorteissa muistelen jossain mallissa olleen. Tane ollut minullakin, corttinoita ja takaveto escortteja kavereilla niin paljon, että neon kyllä tuttuja.
Joku, olikohan 1,4 koneella ollut semmoisella muuttuvakurkuisella.
 
Käyttikö ford ollenkaan juuttuvakurkkuisia, ei minulla ainakaan ole tullut vastaan moista yhdistelmää. :Häh:
 
Käyttikö ford ollenkaan juuttuvakurkkuisia, ei minulla ainakaan ole tullut vastaan moista yhdistelmää. :Häh:

En kans muista, omaa kokemusta eri tasoilla / yhteyksissä, on alkaen M-Taunuksista, Taunus/Cortina, ja 96 Saabista -> Sierraan/Granadaan sinne kasarin liki puoliväliä....
 
Nyt kun muistelen, oli vaimon setä miehella beigen värinen sammuilija esko 85 vuonna.
 
PierBurgilla ja Zenithillä lienee ollut myös juuttuvakurkkuisia, Römperiä voorteis tuskin oli ikuna.....
Ja tollanen 1.3cvh etuvetoesko, voiko sitä enää oikein voortiksi sanoa, vaikka kone onkin kenttiläisperuja.....
 
Takaisin
Ylös