Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olen nähnyt Suomessa n. 100 m² ratsupaikan. Oli melko homma korjata kunnolla.Olipas pitkä ratsupaikka jenkkipojalla![]()
Eikös maneesissa ratsuilla rattasteta? Aika pieni oikeastaan, hevosille.Olen nähnyt Suomessa n. 100 m² ratsupaikan. Oli melko homma korjata kunnolla.
Maneesi, tuo helvetillisen kylmänkostea paikka...Eikös maneesissa ratsuilla rattasteta? Aika pieni oikeastaan, hevosille.
On meillä kaitafilmillä kun Jeepillä kiskotaan haravakonetta pellolla joskus 60-luvulla. Oli silloin peltotöissä, kun oli vain yksi traktori.On siin varmaa ollu omi silmi näkemist raviradal jenkkie raktori korvaavas autos aikoinaa![]()
On noissa vanhemmissa. Maastureissa oli autoverovapauden ja myöhemmin alennetun autoveron edellytyksenä voiman ulosotto. Vaatimus poistui muistaakseni -90 tai -91, kun vero nousu 50 %:n.Olikos jeepeissä ulosottoa. Eikö joissain jeeppityyppisissä ajoneuvoissa ollu ulosottoakseli jolloin siitä ei peritty autoveroa kun oli rekisteröitävissä työkoneeksi.
Mulla XJ:ssä ei ole, vaikka otteessa niin lukeekin vaatimuksena. On kaiketi jakolaatikko joskus vaihdettu. Ei tunnu katsastuksessa kiinnostavan, vaikka periaatteessa verohelpotukseen vaikuttaneet varusteet pitäisi edelleen löytyä.Olikos jeepeissä ulosottoa. Eikö joissain jeeppityyppisissä ajoneuvoissa ollu ulosottoakseli jolloin siitä ei peritty autoveroa kun oli rekisteröitävissä työkoneeksi.
22.11.1989.On noissa vanhemmissa. Maastureissa oli autoverovapauden ja myöhemmin alennetun autoveron edellytyksenä voiman ulosotto. Vaatimus poistui muistaakseni -90 tai -91, kun vero nousu 50 %:n.
Mun XJ on -91, mutta miksiköhän otteessa on edelleen merkintä ulosotosta? Jakiksessa ei ole ulosottoa, mutta kojelaudan alla oli vielä ostaessa vaijeri ja nuppi, mistä ae on kiskottu päälle.22.11.1989.
Eli tuo minun Land Cruiser on 50% autoveron aikakaudelta, siksi noita kanttilamppuisia on ihan hiton vrt. pyöreälamppuisiin.
Kai se VOA on vaadittu vielä 50% veron aikaankin? On mullakin Cruiserissa.Mun XJ on -91, mutta miksiköhän otteessa on edelleen merkintä ulosotosta? Jakiksessa ei ole ulosottoa, mutta kojelaudan alla oli vielä ostaessa vaijeri ja nuppi, mistä ae on kiskottu päälle.
Ei vaadittu. Vaatimukset oli neliveto, maavara ja riittävän jyrkät kohtaamiskulmat edessä ja takana. Onko RJ:ssä merkattu VOA otteeseen? Sitä omassa ihmettelen. Noissa Jeepeissä oli VOA toteutettu monin eri tavoin. Kaiketi sai ulosotolla varustettua jakistakin, mutta ainakin VIP Carin maahantuomiin on VOA lisätty jälkikäteen. Se oli joku peltikuuppa jakiksen kupeessa ja jotenkin veto saatiin kytkettyä, että akseli pyöri leimalla tarvittaessa. Isä kun kävi koeajamassa uutta XJ:ta -88 (tai -89), niin Esko (VIP Carin omistaja) sanoi, että älä koskaan laita ulosottoa päälle paitsi katsastuksessa jos pyydetään, muuta se ei kestä.Kai se VOA on vaadittu vielä 50% veron aikaankin? On mullakin Cruiserissa.
En oo tainnut nähdä koskaan edes kuvaa miten se Jeepissä on toteutettu, Toyotan jakiksista sen voimanoton voi ottaa irti ja pistää peitelevyn päälle mutta noissa NPxxx jakiksissa ei vastaavaa mahdollisuutta ole. Mun on vuosimallia -92, mutta se on myyty uutena Saksaan ja tuotu Suomeen 2004, siksi siitä löytyy ~kaikki varusteet.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.