Jännitykset köysissä ja ketjuissa

Viestiketju:
Jännitykset köysissä ja ketjuissa

Nuo jännitykset ja vipuvarret on kyllä hauskoja. Siinä äkkisellä sylttää jollei emppiirisesti ala testaamaan.
Niinhän tuo sylttäsi, mutta jotakin tämän ketjun vaikutuksesta pikkuhiljaan alkanut palautumaan muistiin.
Jopa sitä joukko-oppia tyhjine joukkoineen. :vipottaa:
 
Pysytään ideaalimaailmassa!

Routa taas teki julmetun reiän tiehen ison maakiven kohdalle ja kyllästyin väistelemään monttua. Pitäisi taas halkaista ja nostaa kivi veke ja aloin etsiskelmään nostopuomiketjua, missä oli linkki pyörivään nostoketjun kiinnittimeen. Eipä löytynyt ja tuli sitten tämä ketju vastaan...

...no mutta enivei, liittyy asiaan kun pitäisi varmaan ostaa nostoraksit myös, vaikka empä tiedä onko käytännön vastausta raksin lujuusluokitteluun löydettävissä näitä teoreettisia vektoreita tutkimalla...
 
On se hyvä, ettei teistä kukaan ole rakennusalalla töissä...:D

Saattaa tulla yllätyksenä, mutta itse asiassa olen ollut joskus nuorena töissä rakennuksilla useamman vuoden. :vipottaa:

Enimmäkseen olen kaivellut ojia ja ollut sekatyömiehenä mutta löytyypä parilta työmaalta kirvesmiehen työtodistuksetkin, eikä ole itselleni työtapaturmia sattunut. Muutama päivä tosin taisi olla sairaslomaa työmatkalla tapahtuneesta polkupyörähaverista.

:kaluja::sahaa:
 
^no vitsit vitsinä. Tiedän, että moni on ja maalaisjärjellä usein pärjää, vaikka ei kaikkea osaiskaan laskea.
 
Takaisin
Ylös