Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Irrotettavat vetokoukut

Viestiketju osiossa 'Henkilö- ja pakettiautot' , aloittaja refy, 26.1.2019.

  1. Tessulandia

    Tessulandia Kansalainen

    Liittynyt:
    29.11.2017
    Viestejä:
    154
    Saadut tykkäykset:
    5
    Oliko niitä viimesiä Escoja joissa kilpi niin alhaalla? vanhemmissa ei kyllä ole tiellä,kilpi kun puskurin päällä...
     
  2. Tunkki

    Tunkki Kansalainen
    KK Plus ADpack

    Liittynyt:
    6.2.2012
    Viestejä:
    3 622
    Saadut tykkäykset:
    538
    Meiän Eskortti oli se brasilias tehty malli, Rellun koneella. Etuvetonen
     
  3. Ultimate Welder

    Ultimate Welder Satulapummi
    KK Plus pack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    15 834
    Saadut tykkäykset:
    3 264
    LX eskoortti
     
  4. Tunkki

    Tunkki Kansalainen
    KK Plus ADpack

    Liittynyt:
    6.2.2012
    Viestejä:
    3 622
    Saadut tykkäykset:
    538
    Veit sanat näppäimistöltäni:virnpeuk:
     
  5. pouhe

    pouhe Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    11.12.2011
    Viestejä:
    92
    Saadut tykkäykset:
    7
    Olin siihen aikaan, kun LX Esco tuli markkinoille, Ford-liikkeessä töissä. Myyntipäällikkö sanoi, että ei se ole Renun kone ja sanoi että ei saa sanoa että se on Renun kone. Ihmeen paljon vaan oli rellun näköinen.
     
  6. MaxiSami

    MaxiSami Kansalainen
    Betatester NoAd

    Liittynyt:
    22.1.2013
    Viestejä:
    2 963
    Saadut tykkäykset:
    447
    Irrotettava koukku saa olla paikallaan jos ei peitä kilpeä eikä valoja. :)
     
  7. jepjep

    jepjep oman alansa spezialisti
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    22.5.2014
    Viestejä:
    665
    Saadut tykkäykset:
    107
    murheenkryyni...
     
    • Samaa mieltä Samaa mieltä x 1
  8. Aakku

    Aakku Kansalainen

    Liittynyt:
    5.1.2019
    Viestejä:
    32
    Saadut tykkäykset:
    4
    Taisi olla brasilialaisessa vielä työntötangot. Saksan Escortti oli nykyaikaisemmalla koneella.
     
  9. AJS

    AJS Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    13.11.2013
    Viestejä:
    3 925
    Saadut tykkäykset:
    500
    Tikkukonehan se lx:ssä oli, omaa sukua rellu mutta lienee ford siihenkin jotain omaakin patentoinut.
     
  10. Tunkki

    Tunkki Kansalainen
    KK Plus ADpack

    Liittynyt:
    6.2.2012
    Viestejä:
    3 622
    Saadut tykkäykset:
    538
    Juu, noin se minunkin muistaakseni meni. Mut ei siittä koneesta muistini mukaan ollut mitään pahaa sanottavaa, laatikko vaan vaati tarkan vaihdon yköseltä kakkoselle, silti aina vähä tahto rutista. Olivat säätävinään sitä ja Foortiliikkeen mielestä tuli hyvä. Aattelin että jos tuo on teiän hyvä niin.. no se siittä.

    Hyvin oli varusteltu, pehemeet penkit ja pintaväri pohojavärin päällä, kuluki kaikilla vaihteilla ja piti hyvin sateen ulukona:)
     
  11. Ultimate Welder

    Ultimate Welder Satulapummi
    KK Plus pack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    15 834
    Saadut tykkäykset:
    3 264
    Saksan kolmoskoppasissa Eskoorteissa oli vakio vaivoina se juuttuvakurkkuinen VV - kaasari ja ne perävälityksen poskilaakerit, poskilaakerivaivan näki pompottavasta nopeusmittarin neulasta....
     
  12. JariS

    JariS Kansalainen

    Liittynyt:
    26.12.2013
    Viestejä:
    18
    Saadut tykkäykset:
    0
    Tässä tulee samalla se hyväksyntä kylttikin mukana:) niin ei ole siitäkään haittaa, Riihimäen vahinkotavara myymälässä taannoin katselin irroitettavia, muistaakseni Westfalian koukkuja 50€ kpl, taisivat olla ainoita järkevän hintaisia tuotteita tuossa kaupassa...
     

Jaa tämä sivu