No ei kait sitä siellä enää ole, kun se on palanut.Toki tuon (päärakennuksen) koirankopin varmana puhaltais metsään sitä en eppäile mutta navetan ajosilta ei täsmää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
No ei kait sitä siellä enää ole, kun se on palanut.Toki tuon (päärakennuksen) koirankopin varmana puhaltais metsään sitä en eppäile mutta navetan ajosilta ei täsmää.
Olisko ollu 90 luvun puolivälin hujakoilla.Oli joskus V8 lehdessä juttua suihkumoottori-dragstereista.Oli hommattu vanha Fouga Magisterin moottori johon tekivät jälkipolttimen,sitten oli testailtu.Koirankoppi meni metsään,navetan ajosilta tuleen,3km päästä oli metelistä valitettu.Jälkipoltin onnistui lopulta,olivat tehtaaltakin käyneet ihmettelemässä.
Drakenin moottori oli ainakin siinä Dodgessa. Siinä uudemmassa pullakiikussa on vissiin sama tai samanlainen moottori. Fougan Turbomeca -moottori ujeltaa kuin kukkopilli, sen äänen erottaa helposti kaikista muista suihkumoottoreista. Ja Fougan moottori on ihan hiton pienikokoinen.Kiihdytyspuolella taisi olla joku fougan tms moottoreista tehty radankuivain myös?
Ainakin jossain oli muinoin joku trike tehty, missä oli Fougan kukkopilli.Olikos se jossain jämsän lähiseuduilla kun joku oli ympännyt suihkukoneen moottorin sivuvaunu moopyörään?
Saattoi olla se. Olikohan jossain Halli-Kuorevesi suunnilla.Ainakin jossain oli muinoin joku trike tehty, missä oli Fougan kukkopilli.
Virtasen tuure kuorrevedellä sellaisen värkkäsi, itäeurooppalaiseen junek kolmipyörä tavaramopoon.Saattoi olla se. Olikohan jossain Halli-Kuorevesi suunnilla.
Joskus oon jonkun jutun siitä nähnyt.
Tuurella oli muitakin hionoja laitteita.Tuosta silloin ysärillä oli juttua monissa lehdissä ja taisi olla kymppiuutisten loppukevennyksessäkin.
Näin olen kuullut. Itse en herraa koskaan tavannut.Tuurella oli muitakin hionoja laitteita.
Joskus jossain tapahtumassa puheissa olin, en sen paremmin tuntenut.Näin olen kuullut. Itse en herraa koskaan tavannut.