Viestiketju:
ILMIANNA HUIJARIT TÄSSÄ KETJUSSA

Tämä ketju ei muuten näy hakukoneen tuloksissa kun hakee nyt vaikka Teemu Anton And, ennen mahtoi näkyä. Joko ne suodattaa tämmöset tulokset kokonaan pois duckduckgo:ssakin vai onko foorumin puolelta näkyvyys rajallinen
Tämä on kyllä ihan julkisessa osiossa, joten Googlen pitäisi indeksoida sisältö ihan normaalisti.

Löytyi kyllä Googlesta, vaatii tietysti sopivat hakusanat.

Eikös and ole joku googlen hakujuttu mikä yhdistää hakuja. Lainausmerkeissä tuon nimen löytää tai sukunimi ensin ja etunimet perään.

Eikös and ole joku googlen hakujuttu mikä yhdistää hakuja. Lainausmerkeissä tuon nimen löytää tai sukunimi ensin ja etunimet perään.
Kokeilin sitäkin

Edit. Google näköjään sillä löytää, konekansa on ankkakoneelle liian syvää netin syöveriä?

Kyllä minulla ainakin löytää kun vain maalaa tuosta viestistä -Teemu Anton And -ja valitsee google haku.
-Google hautkin taitaa olla nykyään osittain yksilölliiä ja kaikki ei saa samoja tuloksia, mutta ei kai tämäntyylisten luulis olevan

Kyllä minulla ainakin löytää kun vain maalaa tuosta viestistä -Teemu Anton And -ja valitsee google haku.
-Google hautkin taitaa olla nykyään osittain yksilölliiä ja kaikki ei saa samoja tuloksia, mutta ei kai tämäntyylisten luulis olevan
Nyt näkyy tulevan joo. Incognito-tilassa tulos vähän ylempänä.

Uuno Turhapuuro nimellä viimeiseen asti esiintyvä Niko Rytkönen-Fleming yrittää kaupata Facebookin Marketplacessa Huskqvarna 55 sahaa 2010 sarjanumero 1791647 sekä Stihl 025C. Kuvia joitain ja siihen kosahti kun viimein laittoi pyynnöstä kuvan ajokortista. Ei enää onnistunutkaan käteiskauppa niin, että olisi Ylöjärvelle tuonut huoltoasemalle🤣
Kukaan ei myy tuommoisia 50€ kpl siitä arvasin. Huomenna poliisille.

Näytä liitetiedosto 127773
tämä jantteri on yhä samoja kamoja ja paljon muuta myymässä nimellä Makkonen Usko Uolevi

Jos "Santtu Sulkavalta" tarjoaa osia ostoilmoituksen perusteella niin ei kannata uskoa. Vastailee ostoilmoituksiin ja mitä ilmeisemmin kaupittelee olematonta tavaraa.
Screenshot_20240323-203419(1).thumb.jpg.d0693d5807f7740bd1bfee50fbc5946a.jpg

Ilmeisesti kyseinen herra tarjoili konetta emännän tytön korean ihmeeseen edullisesti, hänen joku kaverinsa kuulemma oli tulossa lauantaina meillepäin kuorma-autolla joten tuo koneen meille samalla, kyseisenä päivänä ei autoa näkynyt eikä heppu enää vastannut viesteihin, toki sovittiin alunperin että kone maksetaan tuojalle käteisellä että mitään vahinkoa ei päässyt syntymään muuta kuin että kyseinen auto jäi korjaamatta kun ehjää moottoria ei löytynyt järkevään hintaan mistään

Osti mitä tahansa niin aina kannattaa googlettaa kaikki tieto mitä kauppakumppanista ja tuotteesta on. Nimi, puh,numero, tilinumero, kuvat. Ostoilmoitukseen vastaavat erityisen tarkkaan. Mobilebay näyttää nimen. Pyydä lisäkuvia jostain yksityiskohdasta, yleiskuva eripuolelta kuin aikaisemmat kuvat, videopuhelu, nouto mahdollisuus. Tässä jotain mieleen tulleita joita itse käytän. Kusettajia on paljon, mutta ei lopeteta kaupankäyntiä kuitenkaan. 😎

En ole tuollaisten huijausten uhriksi joutunut. Aina olen fyysisesti pyrkinyt hakemaan itse, jos itse en ole päässyt, niin sitten joku tuttu on noutanut. Pari kertaa olen jonkun kuriiriliikkeen palveluita käyttänyt. Onhan noita yrityksiä ollut, mutta siihen loppuvat, kun ilmoittaa tulevansa noutamaan.

Takaisin