ILMIANNA HUIJARIT TÄSSÄ KETJUSSA

En laittanut tuollekaan ilmoitusta jolta @jusape sai rahat säikäytettyä sillon takas, vaikkakin palautettu summa jäi 10€ vajaaksi. Mutta nyt jos jää vajaaksi jos sieltä mitään edes tuleekaan, vaadin viimestä senttiä myöten tai mieluummin vähän extraa jos jotain tai ilmoitus lähtee.

Muistan juu, et kymppiä jäi uupumaan....
En sitä nyt vaan muistanut, että sä juurikin olit myös ton Pyhä-Samuelin kans kaupoissa ollut...

Minä jos oon luvannu etten laita niin se pitää. Torista kyllä ainakin häviää tuo tunnistetun käyttäjän vuosia vanha tili nyt tuolla ilmoituksella jonka sinne tein. Uutukaisen tilin, jota ei liene sitten myöskään tunnistettu pankkitunnuksilla, ilmoituksia ostajat tietää varoa.
Ohan sekin luvannut sulle tavaran lähettää. Vittu noita kannata sääliä ja niiden peliä alkaa pelata.

Ei oo jamppa ilmeisesti edes viestiä lukenu. Lieneekö pannu numeron estoon. Yhtä kaikki se on alettava rustailemaan riminaaliraporttia

Ilmeisesti tuomittua korvausta sitten joskus pystyy hakemaan valtiokonttorilta jos menee läpi eikä muualta sitä saa, ja valtio sitten perii sen takaisin itse rikolliselta mikäli kaivettua saa. Näin se onkin hyvä jos homma toimii.

Ilmeisesti tuomittua korvausta sitten joskus pystyy hakemaan valtiokonttorilta jos menee läpi eikä muualta sitä saa, ja valtio sitten perii sen takaisin itse rikolliselta mikäli kaivettua saa. Näin se onkin hyvä jos homma toimii.
Tuossa saattoi olla, ettei koske esim. omaisuusrikoksia, joita uhri ja tekijä voisivat keskenään kehitellä,
vaan koskisi vain kivusta/kärsimyksestä jne. määrättyjä korvauksia:epätieto:

Keksimättä vielä nuo korvauksen perusteet, huomenna soittelen rikosuhripäivystykseen ja kyselen juristilta mikä ois maksimit korvausvaatimukset jotka vois mennä läpi ja millä syillä. Vissiin ulosottoon ne korvaukset voi laittaa sille jampalle kuitenkin. Makselkoon sitten vaikka hautaan asti niitä ulosottomaksuja minun puolesta.

"Teemu Anton And" kertoo mobilepay uusi versio kusettajan oikeaksi nimeksi. Tuo pitäisi olla koko virallinen nimi.

Nimi kuumostaisi siltä, että on muuttanut sen jossain vaiheessa. Liekö edellisten kusetusten myötä jo yksi nimi tullut niin tutuksi, että on uusi pitänyt keksiä?

Tämä ketju ei muuten näy hakukoneen tuloksissa kun hakee nyt vaikka Teemu Anton And, ennen mahtoi näkyä. Joko ne suodattaa tämmöset tulokset kokonaan pois duckduckgo:ssakin vai onko foorumin puolelta näkyvyys rajallinen

Semmonen muistikuva jäänyt , että valtio korvaa jos joku linnasta lomilla oleva venkula tekee rikoksen .

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista!

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin