Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ohan sekin luvannut sulle tavaran lähettää. Vittu noita kannata sääliä ja niiden peliä alkaa pelata.Minä jos oon luvannu etten laita niin se pitää. Torista kyllä ainakin häviää tuo tunnistetun käyttäjän vuosia vanha tili nyt tuolla ilmoituksella jonka sinne tein. Uutukaisen tilin, jota ei liene sitten myöskään tunnistettu pankkitunnuksilla, ilmoituksia ostajat tietää varoa.
Tuossa saattoi olla, ettei koske esim. omaisuusrikoksia, joita uhri ja tekijä voisivat keskenään kehitellä,Ilmeisesti tuomittua korvausta sitten joskus pystyy hakemaan valtiokonttorilta jos menee läpi eikä muualta sitä saa, ja valtio sitten perii sen takaisin itse rikolliselta mikäli kaivettua saa. Näin se onkin hyvä jos homma toimii.
Tällainen mututuntuma minullakin on.vaan koskisi vain kivusta/kärsimyksestä jne. määrättyjä korvauksia
vaikeeta on rahan saanti.Ne ulosotot ilmeisesti vanhenee, taitaa olla että saajan pitää ne uusia tietynajan välein.
Ränn ränn...Kätevää, kotiosoite ja kaikki...
Tai ruotsalainen, mistä noista tietää mitä nimiä ne keksiiNimi kuumostaisi siltä, että on muuttanut sen jossain vaiheessa. Liekö edellisten kusetusten myötä jo yksi nimi tullut niin tutuksi, että on uusi pitänyt keksiä?
Monia vaihtoehtoja voi olla, ulosottoonkin sen kai voi sitten laittaa jos se tuomitaan jotain maksamaan.Semmonen muistikuva jäänyt , että valtio korvaa jos joku linnasta lomilla oleva venkula tekee rikoksen .
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.