ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Vanhanmallisissa vinopönkien kautta myös taivutusta, mutta en tiedä miten nykyiset eroavat vanhanmallisista.

Onhan siellä alapaarteen päässä puristusta, jos aletaan oikein nusuttelemaan. Joskus jopa välilläkin.

Kohdilta 4:40 tuli kodinkoneeseen, että jotkut sankarit Uudeltamaalta ovat pauke reissulla.. 😅

Mulle tuli uusimman EVENFLOWn videon alusta mieleen savusaunapuiden haku.

Farkkuun (pakuun) ois mahtunu lämmityskerran verran....tuo joutuu käydä useemman reissun.

tuo joutuu käydä useemman reissun.

@cimo sen tuossa jo totesikin. Miten mulla on myös sellainen olo, että erästäkin betonimuurisavusaunaa lämmitetään siten, että erään nimeltämainitsemattoman linkkukoneen suunnattoman massiiviseen kauhaan mahtuu kuitenkin vain yksi polttopuuhalko kerrallaan? Ihan vaan koska kuitenkin tarkoitus on, ei niinkään savustaa noppaa sisäpuolelta, vaan ränn ränn.

Joku vuosi sitten, ennen älykännyköitä, oli yks pääkaupunkiseudun mökkiläinen ottamassa kameralla kuvia "pakkolaskun tehneestä lentokoneesta" Päijänteen jäällä.
Joku sille sitten sanoi että älä suotta munaa itseäsi, meneillään on tapahtuma nimeltä Arktinen Hysteria.....
Tietääkö @kymi että mikä on Nahkelan Esso?

Aamuyöstä heräsin kun Pimu änkes saman peiton alle.. +10 oli torpassa lämmintä.. Päivällä tein sit kosteilla koivuklapeilla tulet puuhelliin.. Nyt on +14 ja nousee vielä kun just sain pellin kiinni. Pimu jo rennossa asennossa soffalla.. Kuorsaa ja tassut heiluu.. Elisa tykkäs pitää mua alkuilsta pimennossa pari tuntia. Sain tubettaja Sisulasselta tilattua pari purkkia hunajata, toinen lähinaapurin frouvvalle ja toinen itelle kualilootaan mausteeksi siirapin tilalle. On siinä hommaa enneskun on purkissa. Josko sitä nyt kömyäis Pimun viekkuun. sisulasse@gmail.com ei ole sponsoroitu.

Yrittää laskeutua meitsin takapihalle

1000004891.jpg

Takaisin