ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

:rolleyes::D

Tää on vuosisadan rakkaustarina ainakin uskon niin,
tää säilyy ja kestää päiviin tuleviin,
Tää on vuosisadan rakkaustarina kaunis ja todellinen
tää säilyy ja kestää mä tunnen sen...
 
Joo, se Moods 20 mistä kirjotin kuitista Route 24stä, 16e kö se oli, niin se on pikkusikareita.. Tea ol tänään myymässä kun esitin kuitin. Soitti "päällikkö" Janikalle että miten kirjaa sen kassaan kun antaa sen mulle käteisenä vaikka olin kortilla maksanu. Niinpä oli käteiset kourassa:). Niinpä se raha siirty takasin Routen tilille kun ostin tupakkia viikonlopuksi:rolleyes:. Henkilökunta tuntee minut niin ymmärtivät mistä on kyse. Kanta-asiakkaan etuja. Puuhellillä tehään nyt Pimun kanssa nakkirisotto, joku kun ei muistannu ostaa jauhelihaa. Hernemaissipaprikaa (onpa ihmeellinen kasvi, no onpa sikanauta jauhiskin) Niin kunnon kattilalliin tehään ni vkl ei tarvii sapuskaa tehä.
 
Uusavuttomuudesta olen kuullu mutta vanhoillisavuttomuuteen tänään törmäsin. Lähinaapuri soitti että hänen luottonaapuri on reissussa ja kämppä kylmä eikä oo puita tuvassa. Pihassa hänellä noin 4,5 mottia pilkottua koivuklapia 5m oven pielestä!!. Minua kysyttiin kantamaan puita tupaan:eek:. Oli oma puunakki pinolla meneillään niin en suostunnu. Nyt kun olisin puita lähtenny kantaa niin sais kantaa jatkuvasti. Sanoin sit että laita Upovari päälle, minen lähe puita kantaan. Mulla puut 20m päässä ja pitää pätkiä pinosta ja halkoa.
 
Tuo on vanhempien ihmisten juoni houkutella paikalle joku juttukaveriksi. Olisikohan sillä ollut viinaakin tarjolla?

Hanapunkkua ois ollu varmaan.. YÄK. Sit siin pari tuntia tarinaa nii nyt vasta alottelisin takan lämmitystä. Takassa toinen pesälliin menossa. Nakkirisotto tehty, Pimulle kupilliin jo jiähtymässä. Olipa saannu puunkantajan.. Tottakai auttaa haluan mutta omillaan toimeentuleva 58 syntyny nainen on niin avuton.. Oli saannu puita tupaan kun eräs konekansalainen oli poikennu.. Pääasia ettei jäädy. Mulla +16 olkkarissa. Takassa toinen pesälliin ja puuhellissä sapuskat tehty. Illallahan tää torppa vasta lämpee kun saa pellit kiinni, omankin..
 
Melkosta hommaa tuo solo kiipeily. NG kanavallla tyyppi yli 2.5km pysty seinää kiipee ilman köysiä.

IMG_20211203_220140.jpg IMG_20211203_220350.jpg IMG_20211203_220600.jpg
 
En osannut eilen päättää kuuluisko tää kokemus mihin ketjuun.
Vaihtoehtoina tuli mieleen mm.
Mutta menköön tänne, ei mitään suurta ja raflaavaa mutta:

Oli Graavia lohta leivällä, oikein hyvää, suorastaan ahmin.
Niin innolla että meni hiukan satakuntalaista sikaa mukaan.
En muista koska (koskaan?) olisin noin pahoin haukannut huuleen, vertakin tuli ja pala lähti.


Onko tämä nyt sitä "syö pääs! aloita alahuulesta!" ?

Kysyy nimimerkki kannibalismia?
 
En osannut eilen päättää kuuluisko tää kokemus mihin ketjuun.
Vaihtoehtoina tuli mieleen mm.
Mutta menköön tänne, ei mitään suurta ja raflaavaa mutta:

Oli Graavia lohta leivällä, oikein hyvää, suorastaan ahmin.
Niin innolla että meni hiukan satakuntalaista sikaa mukaan.
En muista koska (koskaan?) olisin noin pahoin haukannut huuleen, vertakin tuli ja pala lähti.


Onko tämä nyt sitä "syö pääs! aloita alahuulesta!" ?

Kysyy nimimerkki kannibalismia?
Anna mun kaikkeni nähdä :facepalm:
 
Takaisin
Ylös