Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Oon tota kyl monasti miettinyt, että millä tekniikalla ja miten hyvin saavat pakkaukset eroteltua varsinaisesta orgaanisesta jätteestä.
No tuo maininta, että kaupoilla ei ole mahdollisuutta, tarkoittaa ei halua, koska vaatii työvoimaa.
Keppiä tai porkkanaa vaatii, jos muutosta tahtoo. Tai muutos lainsäädäntöön.
Itse en ole moiseen silpomiseen törmännyt. Tosin lähes kaikki kaupan roskikset on lukkojen takana.On myös jännä, että roskisdyykkarien takia kaupoilla on kyllä aikaa silpoa kaikki jätteeksi menevät pakkaukset, mutta ei sitten voi sitä pientä hetkeä enempää käyttää, että ottaisi muovit vek.
Itse en ole moiseen silpomiseen törmännyt. Tosin lähes kaikki kaupan roskikset on lukkojen takana.
Menis kai nuo lasisestakin ?Kielletään kaikki elintarvikkeiden muovipakkaukset....
Paitsi nestemäisten.
Eipä vielä edes 1990 luvulla niin kauheasti ollut. Leikkeleetkin siivutti lihamestari, 200g Gotleria kiitos. Ja paperiin kääri!Kielletään kaikki elintarvikkeiden muovipakkaukset....
Paitsi nestemäisten.
YLE-kansalaisaloitetta kannattanut ihan kohta 20 tuh. henkeä .
Alle kahdessa päivässä !
Uutisointeja ei ole juurikaan aiheesta näkynyt .
Joskus näistä aloitteista on ollut kovaakin tiedoittamista , jopa mainostamista YLE.n taholta .