Ihmettelyn aihetta taas

Viestiketju:
Ihmettelyn aihetta taas

Puuautoilijat yleensä käyttää varoituskolmiota.
Kylä se joskus hiljasemmilla tienpätkillä unohtuu... No työtäänhän he tekevät, ei siinä mitään, kyllä mulla on yleensä aikaa ajaa hiljaakin siitä ohi jos vaan mahtuu. Joskus sen mahtumisen kans tehny tiukkaa tai ei oo mahtunu, sit ootellaan. Ei se ammattimies kuormaa kauaa napikoi...
Jhoskushan ne joutuu oleen keskemmällä pientä tietä sen vuoksi, että saa nosturin jalan tukevalle pohjalle, sitte kun on kuorma päällä nii ajavat sivumpaan, mikä monia ihmetyttää. Harvalla taitaa olla "tassulaattaa" kuiteskaan autoissaan mukan, kerran oon nähny että oli penkanpuoleisen tassun alla joku 60-70 milliä vahva puol metriä kanttiinsa oleva vanerilätkä, kun joutu puomi pitkällään kurottaan ojan yli kasasta pölliä...
 
Viime viikolla viimeksi joutu oottelemaan Mettäläntien ristooksessa kun tukkirekka lastas mettäläntiellä, korpitien kauttakin olis päässy, mutta oli ihan kiinnostavaa kyylätä lastoota.
 
Kylä se joskus hiljasemmilla tienpätkillä unohtuu... No työtäänhän he tekevät, ei siinä mitään, kyllä mulla on yleensä aikaa ajaa hiljaakin siitä ohi jos vaan mahtuu. Joskus sen mahtumisen kans tehny tiukkaa tai ei oo mahtunu, sit ootellaan. Ei se ammattimies kuormaa kauaa napikoi...
Jhoskushan ne joutuu oleen keskemmällä pientä tietä sen vuoksi, että saa nosturin jalan tukevalle pohjalle, sitte kun on kuorma päällä nii ajavat sivumpaan, mikä monia ihmetyttää. Harvalla taitaa olla "tassulaattaa" kuiteskaan autoissaan mukan, kerran oon nähny että oli penkanpuoleisen tassun alla joku 60-70 milliä vahva puol metriä kanttiinsa oleva vanerilätkä, kun joutu puomi pitkällään kurottaan ojan yli kasasta pölliä...
Pikkuauton peltivanne on aika suosittu jalan alunen pöllikuskeilla, halpa ja kestävä.
 
Tilasin perjantaina iltapäivällä D37 päillä olevan välikaapelin (D37 uros-uros 2m...)
Lähti näemmä Teksasista perjantaina ja siitä Tenneseen kautta Ranskaan josta Vantaalle.
Grand Prairie-Mansfield-Memphis-Pariisi-Vantaa.

Oli tänään aamulla klo 9 poimittu Vantaalta kuljetettavaksi vastaanottajalle. Arvioitu toimitusaika keskiviikko - iltaan mennessä.
Teksas-Pariisi-Vantaa on joku 10000km ja Vantaalta tähän alle 100. Keimolassa ilmeisesti vielä aika paha tietyö... :eyepop:
 
Kaikkihan tietävät, että perunalla ei voi ottaa kuvia. Oli se sitten kypsä tai raaka. Jos tuo kysymys oli yritetty jonkuntasoiseksi vitsiksi, niin huono on.
 
Kaikkihan tietää miksi posliineja pitää olla kaksi? Näinä digitalisoitumisen aikoina tämä ei enää riitä, tarvitaan se kolmas, joka osaa poistaa sen linssinsuojuksen ja puhdistaa sen linssin.:kuvaaja:
 
Sanottiinko tuossa, että kuvat olivat poliisin ottamia? Mun silmään ei sellaista kommenttia osu...
 
Kaikki eivät näköjään osaa kirjoittaa poliisi sanaa oikein. ..Vitsinäkään tuo ei onnistu millään.
 
Sanottiinko tuossa, että kuvat olivat poliisin ottamia? Mun silmään ei sellaista kommenttia osu...
Voin olla väärässäkin. Tuo saattaa tarkoittaa sitä, että kuvassa on poliisi.

pol.jpg
 
Kaikki eivät näköjään osaa kirjoittaa poliisi sanaa oikein. ..Vitsinäkään tuo ei onnistu millään.
Elämänkoululaisille on tärkeää vitsailla poliisille. Se tuo ilmeisesti jotain omituista helpotusta

Poliisi ei satavarmasti ole noita kuvia millekkään lehdelle lähettänyt julkaistavaksi. Nuo on aivan selvästi lehti itse scannannut tilaamistaan esitutkintapöytäkirjoista ja siksi laatu on kuraa. Eli ne on A4 paperille tulostetusta valokuvaliitteestä joissa kuvat ovat luokkaa 10x10cm. Mutta kivahan se on taas poliisia syyttää ja saatiinhan taas hahhaha vähän vitsiä hehehe
 
Tuo hernejuttu on jo aikansa elänyt, sille ehkä nauraa se perimmäisen kamarin poika. Joskus, nousuhumalassa.....
 
Takaisin
Ylös