tuossa aikalailla vastaava ja kyllä pitäis olla 3.. On juu, tuulitunneli taunuksen , joskus 14 vuotta takaperin tuota aloin hitsaamaan, helmat + lattian korjaukset tehty, ja takapyöräkoteloitaki räpelletty.. into loppu ja jäi kesken..
Tuo on selkeä kolmonen. Kuvissasi kuitenkin pisti silmään nelosen takaluukku, nelosen takavalot, kokopuskurit. Jotain muitakin, mutta ne nyt voi olla omia muistiharhoja.
No niinpä näkyy olevan ja tarkemmin kun muistelee ni se oli siinä farkussa noi pikkupuskurit.. Ja se yks on sit ollu 5-koppanen.. hyvä että korjasit..
Tuossa pumpun kyljessä majailee tollanen mankkuventtiilin näkönen murikka.. Onko tietoa liittyykö jollain tavalla kylmäkäynnistysrikastimeen? Vastakkaisella puolella on se rikastinvivusto ja käyttö tapahtuu vaijerilla, ei ole ollut sitä uudemmissa esiintyvää vahapatruunaa.. Pitääkö tuohon kenties syöttää virtaa sillon kun rikastin vedetään päälle ja riittäneekö ihan tönkkö 12V.. kokeilemalla tuon toki selvittää mut jos joku sattuis tietämään.. Opeleissa olleissa pumpuissa tuota esiintyy nettitietojen mukaan, mut niissä ei sit ole ilmeisesti muuta rikastinta..
Jotenki käsittääkseni se liittyy johonkin pumpun ennakon säätöön toimii kyllä ihan normaalisti ilman virtaakin, ja se kylmäkäynnistin on pelkästään siitä vivusta toisella puolen pumppua mutta ei tuo TDI sitä kaipaa, tai en minä sitä ainakaan ikänä käyttänyt kun mulla oli joskus ajossa vento missä oli ekan mallin TDI ja siinä 1,6td:n pumppu, ihan vaan tyyliin pultit vähä löysälle ja korvakuulolta ajoitus tyhjäkäynnillä
Sittenpä tuon näkee kun alkaa savujen koetushetki lähestyä, pumppu kyllä ajotetaan ihan kellolla kohdalleen.. Oli mullaki golffissa AHU TDi:stä rakennettu aaz muokatulla pumpulla joskus muinoin joten jotain pohjatietoa onneks on.. Vieläkun sen aikaiset, huimana tehyt virheet jättää pois ni vähemmällä päänvaivalla selviää.. Nyt ekaks katotaan tuleeko tuosta eläjää ja sitten voi etsiä vähän lisää vaihto-osia jos kannattavalta näyttää..
Ok, siis tuon mekaanisen ”ryypyn” lisäksi?? Eli ei paljo metsään mene jos laittaa napin taakse virran syötön jota voi startatessa kytkeä..
siinäpä se olis pumppu paikoillaan.. suutinputketkin meni pienellä muokkauksella paikalleen.. ajotushommasta ei tullu näköjään kuvaa otettua mut eipä siinä mitään erikoista taida ollakkaan.. Merkit kohdalleen jakopäästä ja kellolla pumpusta ennakko kohdilleen.. 0,9 laitoin, mitä sanoo tietäjät, ollaanko kaukana totuudesta? no sitä voi sitte hieroa kun saa koppaan joskus kiinni ja ajoon..
Näin ainaki kokeillaan miltä kuulostaa.. Adapterisarja tuli tosiaan heittokelloa varten, ihan Ok tuollaiseksi.. Mitutyon kellossa on senverran ohut tuo kiinnitysosuus ja tuo adapteri yleismallia niin jonkinlaisen holkin tartteis siihen väliin jotta olis just nafti.. Lainakello oli käytössä ni kattoopahan josko löytyy sopivampaa kun ostaa oman..