Honda CR-V

Viestiketju:
Honda CR-V

Ol mullakin honda, -86 vuoden alussa hukkasin pois, vieläkin kaduttaa että sen cherry nissaniin vaihdoin. Lähellä etteikö nytkin ois, ton tojon tilalla.
Ystävällinen neuvo: istahda hetkeksi niin kohtaus menee ohi....
 
Asiaakin välillä...Aeromotorsin puketti tuli. Vanhukseen tekonivelet ja jarrutappisarjat...öölipohjan tilke kai jossain Hollannin postissa...

20240419_210215.jpg
 
Ol mullakin honda, -86 vuoden alussa hukkasin pois, vieläkin kaduttaa että sen cherry nissaniin vaihdoin. Lähellä etteikö nytkin ois, ton tojon tilalla.
Minullakin honda...ja meinasin jo tänään noutaa sen kotiin...verrari nääs :burnout:
 
Ol mullakin honda, -86 vuoden alussa hukkasin pois, vieläkin kaduttaa että sen cherry nissaniin vaihdoin. Lähellä etteikö nytkin ois, ton tojon tilalla.
Mun eka auto oli Honda Civic -80. Se oli ihan hauska koppi ajaa ja sen kanssa oppi hitsaamaankin.
 
Ylätukivarret vaihdettu, ei nuo nyt niin pahat olleet vielä. Narina ei hellittäny seuraavaksi vaihdan vakaajan helat. Sitten ei jää paljon vaihtiksia enää...

20240501_170707.jpg
 
Koiranluut saattavat myös narista vaikka tuntuisi ehjiltä. Useamman kerran olen asiaan törmännyt eri merkkien kanssa.
 
Koiranluut saattavat myös narista vaikka tuntuisi ehjiltä. Useamman kerran olen asiaan törmännyt eri merkkien kanssa.
Ok kiitos tiedosta. Ei oo hinnalla pilattuja nuo hontan osaset, vakaajan hela 1,99e ja koiranluut 4,55e kpl.
Mietin tuossa noita ylätukivarsia katsellessa että solifer suzuki pv:ssäkin oli jämäkämpi takahaarukka... 🫣 😅
 
Takaisin
Ylös