Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Googlen mainos tarjoaa mainossisältöä jokaiselle vähän omanlaistaan. Tällä hetkellä minulle näkyy Dna:n veppi-liittymän mainos. Jonkun aikaa sitten tarjosi taskulamppuja. Olisikohan sivun viestien sisällössä jotain, joka saa Googlen epäilemään itämaisen partnerin kaipuuta?Onko tuossa mainoskentässä aivan pakko olla noita hiivatin thaihutsujen kuvia? Hä?
Jospas tuo googlen haku seuraa tommin muutakin tietsikan hakukäyttäytymistä ja latelee sitten Konekansankin mainoskenttään niitä mitä on koneella muutenkin haettu.....![]()
V361 taitaa tietääkin, että noin se menee.
Huomasin kerran, että facebook toimii noin. Jos avasit samaan välilehteen facebookin, niin siihen alkoi kummasti tulla edellisiin selattuihin sivuihin liittyviä mainoksia... Mielestäni olen huomannut googlessa saman.
Toki asiaa ei kannata yleistää. Google määrittelee potentiaalisen asiakkaan muutenkin.
...Adblock auttaa melko hyvin, paitsi että nykyisin myydään Adblockiin mainoksia.....vain sitten Adblockin maksullisella versiolla pääsee myös niistä rauhaan....
No niinpä tietysti. Kekseliäästi rahat pois.
Mistä lie sitten google päätellyt että tuolle niitä kannattaa mainostaa? Ei tällä koneella treffisivuilla käydä, minun henkilökohtainen lervainen vanha pc, eikä emännän mäkeilläkään niillä käydä, se on niin tarkka epäilyttävistä sivuista.Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.