- Liittynyt
- 27 Maaliskuu 2013
- Viestit
- 40,436
Se on ollut rikki. Normaalisti voi laittaa tyhjän suodattimen, pumpata pumpulla täyteen ja käynnistää koneen.sillä käsipumpulla ei ole mitään virkaa ilmauksen kannalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Se on ollut rikki. Normaalisti voi laittaa tyhjän suodattimen, pumpata pumpulla täyteen ja käynnistää koneen.sillä käsipumpulla ei ole mitään virkaa ilmauksen kannalta.
Moottoriöljy ei sekoitu oikein tasaisesti naftaan. Käytä 2-T öljyä !
Kytkinkoppa tai se kynsilevy siellä, lieneekö katottu.
Mainittit että polttoaine tankin korkin kierteissä jotain metallia, koita onko magneettista.
Metallimujua polttoaineen seassa on joskus tullut vastaan, siirtopumpusta yleisimmin peräisin. Jos pumppuelementeistä olisi niin ekana alkaa oleen huono lähteen käyntiin ja monesti suutin remontin jälkeen käynnistyttyä huonompi kun paine ei riitä aikaseen suuttimia.
500000 km on kokemukseeni perustuen Hiacen huolettomien km max määrä, sitten kyllä riittää puuhastelua!
Tämän rajapyykin yli mentyä alkoi jatkuva hajoaminen joista ohessa muutamia. Voiman siirrosta toinen vetoakseli murroksen nivelet- tulilaakeri- perämurikan tukikumit sekä alkavaa ulinaa perässä/ vaihteistossa. Moottorin kansi halki, laturin täydellinen kunnostus, ohjaustehostimen pumppu rix rax pox, öljynlauhdutin hajoaa jne. Kori lahoaa myös helvetin helposti joten myin pois kun oli vielä kunnossa ja vasta leimattu niin kelpasi helposti Hiacen himoajille.
Kone kolisee jos yksikin suihku on viallinen ja syöttöpumpun ilmaus ei onnistu muuten kuin imemällä alipainepumpulla väkisin ainetta tankista pumpun läpi, sillä käsipumpulla ei ole mitään virkaa ilmauksen kannalta.
Nyt kun ajan kanssa luki uudelleen niin käytettävät öljyt, öljypumppun kuluminen sekä huohottimen tukkeutuma aiheuttavat monia hassujakin ylimääräisiä ääniä.
Moottorin ilmansuodattimen toki olet vaihtanut ja asentanut sen kunnolla.
Etänä on kyllä hankalaa apuja antaa.
Se on ollut rikki. Normaalisti voi laittaa tyhjän suodattimen, pumpata pumpulla täyteen ja käynnistää koneen.
Moottoriöljy ei sekoitu oikein tasaisesti naftaan. Käytä 2-T öljyä !
Kytkinkoppa tai se kynsilevy siellä, lieneekö katottu.
Mainittit että polttoaine tankin korkin kierteissä jotain metallia, koita onko magneettista.
Metallimujua polttoaineen seassa on joskus tullut vastaan, siirtopumpusta yleisimmin peräisin. Jos pumppuelementeistä olisi niin ekana alkaa oleen huono lähteen käyntiin ja monesti suutin remontin jälkeen käynnistyttyä huonompi kun paine ei riitä aikaseen suuttimia.
500000 km on kokemukseeni perustuen Hiacen huolettomien km max määrä, sitten kyllä riittää puuhastelua!
Tämän rajapyykin yli mentyä alkoi jatkuva hajoaminen joista ohessa muutamia. Voiman siirrosta toinen vetoakseli murroksen nivelet- tulilaakeri- perämurikan tukikumit sekä alkavaa ulinaa perässä/ vaihteistossa. Moottorin kansi halki, laturin täydellinen kunnostus, ohjaustehostimen pumppu rix rax pox, öljynlauhdutin hajoaa jne. Kori lahoaa myös helvetin helposti joten myin pois kun oli vielä kunnossa ja vasta leimattu niin kelpasi helposti Hiacen himoajille.
Kone kolisee jos yksikin suihku on viallinen ja syöttöpumpun ilmaus ei onnistu muuten kuin imemällä alipainepumpulla väkisin ainetta tankista pumpun läpi, sillä käsipumpulla ei ole mitään virkaa ilmauksen kannalta.
Nyt kun ajan kanssa luki uudelleen niin käytettävät öljyt, öljypumppun kuluminen sekä huohottimen tukkeutuma aiheuttavat monia hassujakin ylimääräisiä ääniä.
Moottorin ilmansuodattimen toki olet vaihtanut ja asentanut sen kunnolla.
Etänä on kyllä hankalaa apuja antaa.
Itellä android puhelin ja kuvat/videot menee johonkin googlen pilveen. Sieltä ainakin helppo linkittää.Aha, vai semmosta.. mitäs muita linkkejä on kuin Youtube.. ei haluisi nyt sinne kirjautua, vai pääseeköhän gmailin kautta .. HMM!?
Puhuin siitä äänimediasta, että laitan, no en laita vielä, kun ei ole jaksanut tutkia.
Tuosta tankkausaukon jauhosta.
Usein nähnyt sellaista vaaleaa härmää. Mielestäni se on sellaista sinkkipölyä, jota irtoaa siitä täyttöputkesta kosteuden ja korkin auki-kiinni hinkkaamisen johdosta.
Asettuuko ilmansuodatin kunnolla koteloonsa? Tosin se on hankala varmistaa... Näisä on imuilman "voimat" niin kovat että pistää kaiken vähänkään liikkuvan resonoimaan koteloissa ja putkissa. Eikä siellä tarvinne kaksinen pultti olla jossain muuallakaan löysällä misä sitten rikka helisee tietyillä kierroksilla. Tai kokeile ottaa putsarilta turbolle menevä pätkä pois ja kuulostele häviääkö ääni sillä. Nimim. myöskin automaagihiasemies.
Muistu tässä yhden kaverin käyntiongelmat, syy ei ollu kummonen loppujen lopuksi. Syöttöpumpussa olikin vielä sihti polttoaineen meno liittimessä.
Hionoa, että on kumminkin yritystä, etkä helpolla luovuta.Ai on vai, täytyypi huomenna katsoa.. mutta tuo tuskin ei aiheuta, kuin polttoaineen puutostaudin.. tässä sitä ongelmaa ei ole. No tänään irroitin kaiken muun, paitsi jätin vielä jakopään remmin ja sitten sen pumpun, pakko kai sitä on välillä nukkua.. hmm.. huomenna tuskin tapahtuu mitään kun pitääatsoa ihmisten hulluuttaa polttaa rahaa taivaalla. Jakopään osat kyllä haen. Jotenkin tuntuu siltä, että jotain siinäkin menee perseelle..