Henkilöauton muutos pakettiautoksi.

Viestiketju:
Henkilöauton muutos pakettiautoksi.

Henkilöautolla pitää olla N-luokitus että sen voi katsastaa pakuksi. Kaikissa ei ole.
 
ja silti saadaan joku fiesta pakuksi vaikka sisään ei mahu edes pakettia :confused:
 
Fiestasta on tehtaan pakumalli, eli siinä on N-luokitus, sen saa muutettua pakuksi. Ranskiksissakin on monessa N-luokitus.
 
ennen oli trafin sivuilla luettelo mitkä automallit sai pakettiautoksi. nyt luettelo on kadonnut jonneki ku sivut on uudistuneet vuosien aikana. joku 5v sitte vielä oli.
 
Jonkun paperin se inssi minulle printtasi missä näitä oli . Jotta mitkä kelpaisi pakuksi .
Pienin , mihin olen muistaakseni joskus törmännyt on ollut Daihatsu Charade .
 
Viimeksi muokattu:
Kertokaas tarkemmin, mihin se tökkää?
Minulle selitti inssi viimeksi , että pitää olla samaa autoa ns. monikäyttömallina .
Eli onko nyt niin , että tehdas on tehnyt ko. mallista myös pakua , kuten esim. Fiestat ja pikku pösöt .
 
ennen oli trafin sivuilla luettelo mitkä automallit sai pakettiautoksi. nyt luettelo on kadonnut jonneki ku sivut on uudistuneet vuosien aikana. joku 5v sitte vielä oli.
Sieltä poistui valtaosa tekniseistä tiedotteista, kun muuttui traficom.fi ksi.
 
Ooppel corsan ainakin saa pakettiautoksi. 1.2turpotiiseli mallilla kulutus kuulemma noin 3l/100km maantieajossa.
 
Ooppel corsan ainakin saa pakettiautoksi. 1.2turpotiiseli mallilla kulutus kuulemma noin 3l/100km maantieajossa.
Noita eurooppalaisia pikkuautojahan on ilman takasivuikkunoita pakuina uutenakin tyrkyllä koko Etelä-Eurooppa täynnä, niin miksei saisi. Joskus Espanjassa kun kävin niin vissiin valtaosa noista pikkutötteröistä oli ilman takasivuikkunoita. Lienee sielläkin joku veroetu?
 
Siementäjät ajeli noilla corsilla aina sillon kun niitä kävi. Typpipönttö ja laukku mahtuu peräkonttiin, takapenkkejä onkohan noissa ikinä? En oo nähnyt henkilöauto-corsaa nimittäin edes
 
Siementäjät ajeli noilla corsilla aina sillon kun niitä kävi. Typpipönttö ja laukku mahtuu peräkonttiin, takapenkkejä onkohan noissa ikinä? En oo nähnyt henkilöauto-corsaa nimittäin edes
On henkilöauto sorsassa penkit. Mutta yllättävän iso tavaratila on kokoisekaeen tötteröksi, kun penkit poistetaan.
 
Näyttää sen kokoselta kopilta nimittäin että en itse menis sinne takapenkille kovin helposti jos siinä sellanen onkin...

Edit. Joskus 5 vuotta sitten olin Toyota Celican takapenkillä, tuo vois olla vastaava kokemus....
 
Näyttää sen kokoselta kopilta nimittäin että en itse menis sinne takapenkille kovin helposti jos siinä sellanen onkin...

Edit. Joskus 5 vuotta sitten olin Toyota Celican takapenkillä, tuo vois olla vastaava kokemus....
No, sitten kokemuksesi on vähissä. MGB:n "takapenkillä" rätti päällä on tullut monesti istuttua, Celicassa on limusiinin tilat siihen verrattuna. On myös Triumph Spitfiren rättikaukalo tullut tutuksi. Eikä Mazda B2600 jatkohytin penkilläkään liikaa tilaa aikuiselle ole. Varsinkin kun on leimattu 2+3, eli kolme aikuista pitäis mahtua.
 
Kylä se o sonni
Kyllä se on hirvi(sonni).

raGd00iAtWMAllllCH_KZzISbr70zAJDcnc9MIU-hUI.jpg
 
Takaisin
Ylös