Juopunut norsu iski kylään Intiassa – asiantuntija ei usko selitystä
Eläimen riehumisen aiheuttajasta ollaan kahta mieltä.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tää on vaan random jutska mutta aika pysäyttävä mielestäni. Videoklippi on Tokiosta. Puolangan keskustassa on ruuhka-aikaankin hiukan väljempää.
Koitin kattella Miestä kuvasta mutten löytänyt.Oon ollut tossa. Oisko vuosi 90 tai 91. Hieno maa.
Onkohan niitä muuten Suomessa muualla kuin Turussa Aurakadun ja Eerikinkadun kulmassa?suojatiet risteyksen kulmasta kulmaan ovat suorastaan nerokkaita
Onkin oikein kunnon grillimausteet
On ne hyviä grilliruuan lisukkeena, mutta jotenkin ei sovi sipseihin.Nuo on just hyviä.
Tuolla Oikialla on monta muutaki makua , aika usein tulee ostettua.On ne hyviä grilliruuan lisukkeena, mutta jotenkin ei sovi sipseihin.
Enpä muista milloin olisin viimeksi edes sipsejä ostanut.Tuolla Oikialla on monta muutaki makua , aika usein tulee ostettua.
Tuossa kohtaahan sanotaan että kaikilla mausteilla. Minäkin olen noita "Oikeita" ostanut mutta sen verran olen ehtinyt tuoteselostetta lukemaan etten osta sitä joka ei välttämättä ole suunmukaista. Noita kun näyttää olevan jopa eksoottisempienkin makuelämysten tarvitsijoille.Tänään kävin kaupassa ja ajattelin ostaa pitkästä aikaa Sipsejä. Oli jotain uutta merkkiä Oikia ja pussissa luki neonvaloa jäljitellen Grilli. Luonnollisesti ajattelin, että on grillimaustetta, enkä tuoteselostetta tarkemmin lukenut. No olipa makuelämys. Onkin oikein kunnon grillimausteet, sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja sipuli...On kyllä vähän siinä kinttaalla, että jääkö syömättä. Ei ainakaan toiste tarvitse ostaa...
Näytä liitetiedosto 146431
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.