Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

-18 ja heräsin koiran kans viluissaan sauna lämpiämään ja sit kotia kohti kun lämmitelty. Kuhaverkot järvesä niin jäin mökille.

T2 tulee just telkusta.

IMG_7900.webp

Tää on vaan random jutska mutta aika pysäyttävä mielestäni. Videoklippi on Tokiosta. Puolangan keskustassa on ruuhka-aikaankin hiukan väljempää.

Minä olin tuossa 2015. Nuo suojatiet risteyksen kulmasta kulmaan ovat suorastaan nerokkaita. Moni paikka on kerran nähty, mutta tuonne vois mennä uudestaan.

Tänään kävin kaupassa ja ajattelin ostaa pitkästä aikaa Sipsejä. Oli jotain uutta merkkiä Oikia ja pussissa luki neonvaloa jäljitellen Grilli. Luonnollisesti ajattelin, että on grillimaustetta, enkä tuoteselostetta tarkemmin lukenut. No olipa makuelämys. Onkin oikein kunnon grillimausteet, sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja sipuli... :rotfl: On kyllä vähän siinä kinttaalla, että jääkö syömättä. Ei ainakaan toiste tarvitse ostaa...

20250208_203738.webp

Tänään kävin kaupassa ja ajattelin ostaa pitkästä aikaa Sipsejä. Oli jotain uutta merkkiä Oikia ja pussissa luki neonvaloa jäljitellen Grilli. Luonnollisesti ajattelin, että on grillimaustetta, enkä tuoteselostetta tarkemmin lukenut. No olipa makuelämys. Onkin oikein kunnon grillimausteet, sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja sipuli... :rotfl: On kyllä vähän siinä kinttaalla, että jääkö syömättä. Ei ainakaan toiste tarvitse ostaa...

Näytä liitetiedosto 146431
Tuossa kohtaahan sanotaan että kaikilla mausteilla. Minäkin olen noita "Oikeita" ostanut mutta sen verran olen ehtinyt tuoteselostetta lukemaan etten osta sitä joka ei välttämättä ole suunmukaista. Noita kun näyttää olevan jopa eksoottisempienkin makuelämysten tarvitsijoille.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista!

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin