Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Viestiketju:
Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Noh jos ei oo hinkua ostaa ponnepullossa niin se on se säästäjän ilo siinä.
Ei oikein ole tolkkua ostaa paukkupulloissa, viime joulukuus ostetusta 60ltr kliineritonkasta on ehken 10-15ltr jäljellä.
Ja taitaa se paukkupullon periaate perustua enemmänkin siihen pullon ponneaineeseen, joka lie yleensä propaani/butaani seos.
Ootteko samaa kokeilleet kilikalimaalipurkilla ?

Näin kun kuume höyryistä alakaa selviään niin löytää jo jotain humoristitaki tästä keuhkokuumeesta. Lääkäri mulle siinä lääkkeitä määräs ja samalla tutki vielä jotain papereista sitte se sanoki "jaa sulla on toi ikä yli 50 niin pitää ottaa keuhkokuvat" paska olo niin ei irronnut ku idiootti virne paremmalla ololla olis revennyt. Kysyin minä kuitenki siltä lekurilta "tjaa että jos olisin toissapäivänä tullu niin ei olis tarvinnut kuvata?" 🤣. Saatana että päässy ku päivän yli 50 niin jo sai vanhan miehen statuksen🤣

Ei oikein ole tolkkua ostaa paukkupulloissa, viime joulukuus ostetusta 60ltr kliineritonkasta on ehken 10-15ltr jäljellä.
Ja taitaa se paukkupullon periaate perustua enemmänkin siihen pullon ponneaineeseen, joka lie yleensä propaani/butaani seos.
Ostaa toki voi ei kai sitä kukaan estä :rolleyes: kilikalimaaleissakin pirusti eroa jotain ei meinaa saada syttymään ja joku palaa niin hanakasti että oikein pelottaa pitää liekkiä 5s pidempään.

Näin kun kuume höyryistä alakaa selviään niin löytää jo jotain humoristitaki tästä keuhkokuumeesta. Lääkäri mulle siinä lääkkeitä määräs ja samalla tutki vielä jotain papereista sitte se sanoki "jaa sulla on toi ikä yli 50 niin pitää ottaa keuhkokuvat" paska olo niin ei irronnut ku idiootti virne paremmalla ololla olis revennyt. Kysyin minä kuitenki siltä lekurilta "tjaa että jos olisin toissapäivänä tullu niin ei olis tarvinnut kuvata?" 🤣. Saatana että päässy ku päivän yli 50 niin jo sai vanhan miehen statuksen🤣
Että sinäkin olet pääsyt jo miehen ikään. :peukku:
Pitäiskö todeta että osanottoni sillä saattaa tuo terveydenhoidon porukka tulla tutummaksi useampien tarpeiden mukaan. Itse vielä viisikymppisenä olin mielestäni fyysisesti voimani tunnossa mutta pian kuudenkympin jälkeen piti myöntää se tosiasia että parikymppiset pojat ovat isäänsä vahvempia ainakin joissain asioissa.

Hyvin se rengas nousee ihan kanisteri kliinerilläkin. Sopivasti vain renkaan sisään pumppupullolla ainetta, sitten paineilmalla puhaltaa sopivasti renkaan sisään että sekoittuu siellä renkaan sisässä ja eikun toholla tulta perään. Levipeltejä ja jousikon renkaita on tullu ammuttua vanteelle nuin.

Voi kokeilla vaikka huvikseen niinku sillon ku oli aikaa rosamundalle 💥💥💥

english-traditional-simplified.jpg

Eipä nuo paukkupullot kalliita ole kun tilaa virosta. Itellä käytössä molemmat,kannukama sekä sprei.

Motipissa on terävä suihku jos haluaa paineella putsata (12kpl tarjous ikhsta aina joskus jää matkaan) muissa on leveä höpöhöpö sumu.

Motipissa on terävä suihku jos haluaa paineella putsata (12kpl tarjous ikhsta aina joskus jää matkaan) muissa on leveä höpöhöpö sumu.
Jep. Tää on kovaa kamaa. Ja ponneaineena näkyy olevan hiilari, poksahtaa silti rengas vanteelle.

17328743032244866273478886846680.jpg

Takaisin