Getscreen.me, Teamviewer ja muut etäkäyttöohjelmat

Viestiketju:
Getscreen.me, Teamviewer ja muut etäkäyttöohjelmat

borg

administi
Ylläpitäjä
Liittynyt
18 Huhtikuu 2011
Viestit
39,420
Teamviewer prkles :paaseina: sai jostakin päähänsä, että olen käyttänyt ilmaisversiota käyttöehtojen vastaisesti, eli tarjonnut ammattimaista etätukea, tms. En ole. :jurotin: Mutta koska jokin algoritmi on näin päätellyt, niin se on nyt vallitseva totuus. Teamviewer sallii vain noin 30 sekuntia kestäviä yhteyspätkiä, sitten katkaisee ja sanoo notta ostapa lisenssi.

En osta lisenssiä. Se on liian kallis äitimuorin jeesaamiseen etänä, olkoonkin että asia on tärkeä ja arvokas sinänsä.

Sen sijaan saatan jopa harkita softan Getscreen.me lisenssiä, joka maksaa 3,3 taalaa kuussa vuositilauksena. Onko joku käyttänyt tuota?
 
Teamviewer prkles :paaseina: sai jostakin päähänsä, että olen käyttänyt ilmaisversiota käyttöehtojen vastaisesti, eli tarjonnut ammattimaista etätukea, tms. En ole. :jurotin: Mutta koska jokin algoritmi on näin päätellyt, niin se on nyt vallitseva totuus. Teamviewer sallii vain noin 30 sekuntia kestäviä yhteyspätkiä, sitten katkaisee ja sanoo notta ostapa lisenssi.

En osta lisenssiä. Se on liian kallis äitimuorin jeesaamiseen etänä, olkoonkin että asia on tärkeä ja arvokas sinänsä.

Sen sijaan saatan jopa harkita softan Getscreen.me lisenssiä, joka maksaa 3,3 taalaa kuussa vuositilauksena. Onko joku käyttänyt tuota?
Kokeilitko tuota: https://community.teamviewer.com/English/kb/articles/5265-commercial-use-suspected
 
Mä oon ajanu portable TeamVieweristä ei se oo vielä vinkunu ammattikäytöstä.
Lisenssi on kyllä firman koneella...
 
Joka tapauksessa pitää testailla muutakin kuin Teamvieweriä. Tuotekehityksessä kun on useimmiten tavoitteena tehdä asiat paremmin kuin se yleisin kaikkien tuntema on ensin tehnyt.
 
En nyt muista :epätieto:mitä softaa käytin enne TeamVieweriä tuolla vuostuhannen alkupuolella, oli semmonen että vastapuoli ei edes välttämättä huomannut että koneella oltiin, oli hyvin pieni huomaamaton kuvake palkissa....
 
Windowsin oma RDC toimii ihan hyvin. Täräyttää vaikka Tailscalen niihin koneisiin, niin ei tarvitse availla yhteyksiä ulkomaailmaan.

Tietty jos muori surffaa Arch-Linuxilla, niin sitten ei välttämättä mene tuo RDC...
 
Otin käyttöön tuon Getscreen.me -softan. Olen oikein tyytyväinen. Tuntuu toistaiseksi joka suhteessa paremmalle kuin Teamviewer, joka saa nyt pitää tunkkinsa ihan itte.
 
Takaisin
Ylös