FIAT - HITACHI EX135W -99

Viestiketju:
FIAT - HITACHI EX135W -99

Kuvien puolesta konetta on joko pesty äskettäin tai sitte rasvattu hyvin säästeliäästi.
 
Yleisellä tasolla yksityishenkilön kunniaa ei loukkaa tai ei joudu yritykselle korvausvelvolliseksi, mikäli kertoo todellisista asioista.

Yrityksen kunniaa ei voi loukata, mutta mikäli julkaisee todenvastaista tietoa yrityksestä, voi silloin joutua korvausvastuuseen.

Korvausvastuu silloinkin edellyttää, että yritys pystyy todentamaan tarkasti teosta aiheutuneen vahingon, arviot ovat merkityksettömiä.

Suomessa valitettavasti viime aikoina ollaan näistä asioista hyshys-linjalla, mutta esimerkiksi saksalaisissa tv-lähetyksissä ( lähinnä alueellisissa ) yritysten kyseenalaista toimintaa käsitellään julkisesti ja avoimesti nimet mainiten.
 
Luulin että tässä puhutaan jostain alle kympin kaivurista. Nyt ihmettelen vieläkin enemmän näkemättä/ kokeilematta ostamista. 24v vanha kone ja hintapyynti 27000€. Mulla ei olis varaa sokkona ostaa. 🫣
 
Luulin että tässä puhutaan jostain alle kympin kaivurista. Nyt ihmettelen vieläkin enemmän näkemättä/ kokeilematta ostamista. 24v vanha kone ja hintapyynti 27000€. Mulla ei olis varaa sokkona ostaa. 🫣
Kyllähän tuossa on varmasti ostokrapulasta kyse, jos on menty siis ilman kokeilemista ostamaan :virne: Kotona käynyt sitten ilmenneet viat kiukuttamaan.
 
Luulin että tässä puhutaan jostain alle kympin kaivurista. Nyt ihmettelen vieläkin enemmän näkemättä/ kokeilematta ostamista. 24v vanha kone ja hintapyynti 27000€. Mulla ei olis varaa sokkona ostaa. 🫣
Koneilla tuppaa olemaan hintaa... Käyttöarvo ei nääs katoa..
 
Ilmoituksen tiedot kun katsoin ja jos kerran myyjä myi yksityiselle koneen ehjänä niin sen pitää olla ehjä.

Ei ole väliä vaikka kone olisi 40000h ajettu 60-luvun Ååkkeri, mutta jos se myydään työkuntoisena ja sanotaan että ainoat viat on vääntynyt puskulevy ja hieman väleät nivelet niin silloin ne myyntihetkellä olevat viat ovat juuri nuo.

Jos sieltä on nivellaakereita kokonaan poissa/senttitolkulla välystä yhdistettynä vaihteistovikaan niin ei se kone ole ilmoituksen kaltainen.
 
Tuosta etäkaupasta ja kaupanpurusta. Kirjoitin tästä jo tuolla aijemmin. Kesällä olin ostamassa tyttärelle autoa liikkeestä, ja kyselin, että jos tyttär ei tästä mustasta väristä pidäkkään, niin miten kaupanpurku ja takuu asiat.
Myyjä ei oikein takuisiin lämmennyt vanha jo maailmaa nähnyt auto. Kaupanpurkuun sanoi, ettei ihan pienellä onnistu, mutta etäkauppana tehtynä 14 vuorokautta ilman syytä. Sanoin, joo kävelen tuonne omalle autolleni ja tehdään tabletilla etäkaupat, ei kuulemma enään onnistu koska on autosta tehty minun nimiin koeajoa varten paperit.
Tyttärelle auto kyllä kelpas ei siinä mitään hyvin tiesin asian, muuten kyselin. Myöhemmin tuli sitten mieleen tämä pulvaanin käyttäminen etäkaupanteossa.
Ja eihän liike tuommoista asiaa mainosta tuota kaupan purkua ilman syytä.
 
Ilmoituksen tiedot kun katsoin ja jos kerran myyjä myi yksityiselle koneen ehjänä niin sen pitää olla ehjä.

Ei ole väliä vaikka kone olisi 40000h ajettu 60-luvun Ååkkeri, mutta jos se myydään työkuntoisena ja sanotaan että ainoat viat on vääntynyt puskulevy ja hieman väleät nivelet niin silloin ne myyntihetkellä olevat viat ovat juuri nuo.

Jos sieltä on nivellaakereita kokonaan poissa/senttitolkulla välystä yhdistettynä vaihteistovikaan niin ei se kone ole ilmoituksen kaltainen.
Sekin voi olla häilyvä, että mikä on kenenkäkin mielestä työkuntoinen.
 
Jaapa, tää keissi on sitten peruttu / kauppa purettu ja kone menee takas myyrälle ....
 
Takaisin
Ylös