Fiat 880 sähköt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rölli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ex naapurilla oli ykköskopan Fiesta. Siitä löyty kolmonen ku rystyset raapi jo apumiehen ovipahvia😂😂
70-80-luvun eurooppalaisten etuvetojen vaihteensiirto ei kyllä juuri missään ollut tarkka. Ei se mikään kulissintarkka japseissakaan ollut, mutta kyllä vaihteet löytyi sieltä mistä piti.
 
Ei ainakaan sata-amppeerisessa -tai kai se alunperin vähän parempi oli mutta vanhemmiten vaati hyvin erikoisen kädenliikkeen jollakin välillä.
Joo, satasanko oli omassa sarjassaan, mutta jo Cherry oli ihan eri luokkaa. Ja joku Hightower Honda ja 323 Mazda, ym.
 
No nyt kun alkuperäinen juttu on karannut käsistä, niin pitää sen verran lisätä, että kyllä edellisten kommentit vaihteensiirrosta ovat turhaa valittamista. Heillä ei ole kokemusta Rellu 12:n vaihteista. Taisi jo TM:n testissäkin olla, että Renault 12:n vaihtaminen on kuin taikinapyttyä hämmentäisi. Joskus nuorena ajelin kavereiden satakaksseiskalla ja Datsuneilla, niin ihmettelin, että onhan napakat vaihteet omaan Relluun verrattuna.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös