Face ropleema?

Viestiketju:
Face ropleema?

trauma

Kansalainen
Liittynyt
9 Maaliskuu 2013
Viestit
19
Osaisko joku selittää kumman ongelman?
Kotona on pari tablettia, pari adroid puhelinta, kaksi läppäriä ja muutama pöytämasiinakin. Näillä kaikilla olen sujuvasti käyttänyt facea tähän asti. Viimme viikolla kuitenkin muut koneet paitsi Lenovon tabletti alkoivat kieltäytyä hyväksymästä facebookin salasanaa.
Keinot, konstit ja osa vippaskonsteistakin on jokeiltu, mutta mikään ei tunnu auttavan. Lenovo kirjautuu ihan kiltisti, mutta kaikki muut laitteet valittavat virheellisestä salasanasta.
 
Oletko kokeillut jipponelosen, vaihtaa kala ja kokeilla sillä?
Siis kokonaan uusi salasana, muutoinkin sitä pitäisi vaihdella..

Ja jusape me kaikki tiedämme ettet käytä Faboa..
 
Kannattaa olla tarkkana siitä salasanan muodosta. Joskus tabletti tarjoaa ensimmäiseksi kirjaimeksi automaattisesti isoa kirjainta. Toki voihan se olla jokin muukin merkki. Mulla on kuitenkin joku salasana, jonka alku muutamalla kirjaimella ja se automaattisesti tyrkyttää isoa kirjainta, vaikka pitäisi olla pieni.
 
Nuo jipot ja aika monta muutakin on kokeiltu ilman tulosta. oisko lisää vaihtoehtoja.
Pitääpä käydä kirjastossa kokeilemassa pääseekö niitten koneella.
 
Ota tietokoneella sellaanen privaattivälilehti selaimeen ja koita sillä..
 
Putsaa kaikkien niiden laitteiden joilla olet faceen yrittänytkään, selainten välimuisti ja kaikki sieltä, ei vaan viimeistä tuntia. Sitte yrität yhdellä koneella kiinni faceen.
Likka kerran valitteli samantyyppistä asiaa, oli selaimen välimuisti jumissa tabletissa, ei putsaanutunu ennenkuin buuttasi koko tabin....
 
Putsaa kaikkien niiden laitteiden joilla olet faceen yrittänytkään, selainten välimuisti ja kaikki sieltä, ei vaan viimeistä tuntia. Sitte yrität yhdellä koneella kiinni faceen.
On tyhjätty välimuistit, evästeet ja kaikki historiatiedot. Bootattu ainakin kymmenen kertaa. Ongelma senkun jatkuu.
 
ja kokeiltu kaikki kuviteltavissaolevat selaimet?
Alkaa oleen ongelma Jännän äärellä..

Ei siellä fabon tietoturha-asetuksissa oo aiheesta mitään? Asetusten alta läytyis turvallisuus ja sisäänkirjautuminen. Olet sen varmaan kahlannut läpi mennen tullen ja eestaas?

Jännäksi mänee..
 
ja kokeiltu kaikki kuviteltavissaolevat selaimet?
Alkaa oleen ongelma Jännän äärellä..

Ei siellä fabon tietoturha-asetuksissa oo aiheesta mitään? Asetusten alta läytyis turvallisuus ja sisäänkirjautuminen. Olet sen varmaan kahlannut läpi mennen tullen ja eestaas?

Jännäksi mänee..
Kyllä kahlailtu on kaikissa vesissä. Ihan kaikkia maailman selaimia en ole kokeillu, mutta ainaskin tulikettua oopperaa crhromea ja samsungin omaa selainta. Wintoosaa mulla ei missään koneessa olekaan, että sitä en ole vielä testannut.
Ei tämä nyt mikään elämää suurempi ongelma ole, mutta joskus vois naamakirjaa kattoa muualtakin kuin siitä tabletista.
 
Herää kysymymys, mistä onkaan kysymys. Ahaa nythän minä sen hokasin, onko vasepuukki kone?
 
Aukeaako muilla Herlevi pulling teamin facebookki. Ennen on kyllä pystynyt katsomaan rekisteröitymättä. Nytkin aukeaa mutta se latautumis rinkula pyörii loputtomiin eikä kuvat ja videot näy. Ja en aio rekisteröityä jos siitä on kiinni.
 
Aukes mulla tietokoneella iha hyvi, en kirjautunu...

Puhelimella ei toimi vieläkään, sivu kyllä aukeaa mutta lataa kuvia ja videoita loputtomasti ennen pelas.

On koitettu puhelimen omalla netillä ja sillä nettiyhteydellä jonka nimeä ei passaa mainita :mrgreen:
 
Takaisin
Ylös