Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

CHEVROLET Step Side 4X4 -78 , 350cid

Viestiketju osiossa 'Henkilö- ja pakettiautot' , aloittaja jusape, 26.11.2017.

  1. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Joku hassu kuvatus väliin taas.

    WP_20171203_001.jpg WP_20171203_002.jpg WP_20171203_003.jpg WP_20171203_004.jpg WP_20171203_005.jpg WP_20171203_006.jpg WP_20171203_007.jpg
     
  2. borg

    borg administi
    Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    18.4.2011
    Viestejä:
    15 083
    Saadut tykkäykset:
    1 841
    Riittääkö letkuissa pituus, jos tulee oikein pädängggggg ulosjousto?
     
  3. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Letkuis tossa vapaana akselin vietereissä roikkuen, on sellanen 2" varaa mennä alaspäin vielä. Letkut on setin yhteydessä erikseen ostetut ja pakettien mukana tulleet , 4-6" liftisettiin sopivat teräspunosmalliset ......
     
  4. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Vakaajan puslatki tuli ja paikoilleen ja koetontitus pyörilleen.
    Kaikki, ainakin melkein kaikki auki olleet putit on vielä loppukiristämättä, pitää saada paino vietereille ensten....

    WP_20171205_001.jpg WP_20171205_002.jpg WP_20171205_003.jpg WP_20171205_004.jpg WP_20171205_005.jpg WP_20171205_006.jpg
     
  5. Roosa

    Roosa Nyhertäjä
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    25.10.2015
    Viestejä:
    820
    Saadut tykkäykset:
    217
    Kylpä toi sihitölkki näyttää pieneltä.
     
  6. Taiteilija

    Taiteilija Kansalainen

    Liittynyt:
    5.6.2017
    Viestejä:
    231
    Saadut tykkäykset:
    53
    Hyvältä näyttää.
     
  7. 2xford4000

    2xford4000 Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    2.12.2011
    Viestejä:
    1 655
    Saadut tykkäykset:
    42
    huono jalkasen kiva kiivetä kyytiin kun on jo helma aika korkealla.
     
  8. cardaani

    cardaani Mulkwisti
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    14.12.2011
    Viestejä:
    7 492
    Saadut tykkäykset:
    1 200
    Kannattaa siirtyä isompiin tölkkeihin!
     
  9. AJS

    AJS Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    13.11.2013
    Viestejä:
    1 979
    Saadut tykkäykset:
    183
    Se onkin se 2dl tölkki, siksi näyttää pieneltä.
     
  10. V361

    V361 W.W.W.
    KK Plus pack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    7 037
    Saadut tykkäykset:
    1 007
    Pintin tölkki ku olis samassa mittasuhteessa...:D
     
  11. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Onkos 5L kanisteri parempi verokki ?

    WP_20171206_001.jpg
     
    • Tykkään Tykkään x 1
  12. Josva

    Josva Joopati joo, jaapati jaa

    Liittynyt:
    11.6.2016
    Viestejä:
    2 191
    Saadut tykkäykset:
    272
    Hienoa työtä :peuk:
    Mutta en ymmärrä tuollaista korotusta, etu - taka tasauspyörästöt banjoineen syö korotus hyödyn. Portaalivaihteisto olisi ehdoton etenkin taka akselille, mutta tuleehan siitä ainakin räyhäkkä näköinen pommpuilija.
     
  13. LPR

    LPR Pehtoori
    KK Plus pack NoAd

    Liittynyt:
    27.3.2013
    Viestejä:
    1 085
    Saadut tykkäykset:
    140
    Ne on ne kivet ja kannot ajettava pyörän kohalta yli, kun helmassa maavara antaa periks.... Ja sit ois pantava isompaa pyörää...
     
  14. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    35" nakit tulee kyllä alle näiden 33" tilalle.....
     
  15. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Jotain taas. Kartaanimuoksia ja pakopillejä pitäis muoksia, vaihdetanko tarvii vähän muoksia ja ja ja....

    WP_20171207_002.jpg WP_20171207_003.jpg WP_20171207_004.jpg WP_20171207_005.jpg WP_20171207_006.jpg WP_20171207_007.jpg WP_20171207_008.jpg
     
  16. Tunkki

    Tunkki Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    6.2.2012
    Viestejä:
    2 068
    Saadut tykkäykset:
    326
    Soppi nelineloset alle kevvään kruisailuihin, soma on ajella sit luu ulokona:)
     
  17. Tunkki

    Tunkki Kansalainen
    KK Plus pack

    Liittynyt:
    6.2.2012
    Viestejä:
    2 068
    Saadut tykkäykset:
    326
    Lisähommoo mut me toteutettiin Land Cruiseris silleen, että käännettiin perä (ja tietty aksilanpäät) kartaanin kans sopevaan kulmaan. Etuperäs on silleen et kulmat mahollisimman oikeet kartaanille, pinjoni tosin osottaa tosi ylös kun siinä kulma on ikäänku väärinpäin, ymmärrät varmaan.

    Etuperä piti täyttää reilusti yli, kumminkii kestäny arkiajoo ja "kevyttä offia 100%.n lukoil vuoskymmenen. Tosin vaan 37 Boggerit:) ja kohtuullinen kaasujalka ku ite rempataan
     
  18. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Kartaanimuutokset oli ohjeissakin mainittuna. Tosin tälläsiä muutoksia tein jo 20v sitten. 44" boggeri-kummit ei mahdu täl pikkumuutoksella edes pyörimään kummit suorassa tasaisellakaan...
     
  19. LPR

    LPR Pehtoori
    KK Plus pack NoAd

    Liittynyt:
    27.3.2013
    Viestejä:
    1 085
    Saadut tykkäykset:
    140
    Mites se oikein menee? Oon aina ihmetelly tota offimiesten perien kääntöä. Varmaan käytäntö opettanu et toimii. Mut eiks pinionin ja laatikon hännän pitäis olla aina samassa kulmassa, muuten tulee kulmanopeuseroja. Noin mä oon ainakin oppinu. Sen takiahan sitä pinionikulmaa hierotaan puolen asteen tarkkuudella, et kardaani kestää läjässä. Ainakin noissa suoraan ajo autoissa
     
  20. jusape

    jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

    Liittynyt:
    30.11.2011
    Viestejä:
    27 164
    Saadut tykkäykset:
    1 167
    Periaatteessa se on ihan se ja sama, onko perästä lähtevän kardaanin kulma sama alas taiko ylöspäin mitä jakoaskista lähtökulmakin on.
    Kunhan molemmissa päissä vaan on sama.
    Tässähän on etujortaanissa vakionopeusnivel jakolaatikon päässä, joten sen pään astekulmalla ei ole merkitystä, kunhan liikevara on riittävä.
     
    • Samaa mieltä Samaa mieltä x 1

Jaa tämä sivu