CASE IH 956 XL

Viestiketju:
CASE IH 956 XL

Jotain tulppaa joskus taistelin irti ( ja mulla lienee kuitenkin jotain kokemusta, ja keskivertoharrastajaa ehkä paremmat työkalutkin ) mut ei prkl .... Ei lähteny ...
Sit porasorvia kehiin hiukan huonos asennossa ja kohdassa, ja ..... :facepalm: :kiroaa:
Sivuunhan se sen hyvän alun jälkeen lähti vetämään sitä reikää, ja sit olikin aika purkaminen ja shouw, että sai sen kartiokierteenkin lohkosta jollain kikka kolmosella korjattua pitäväksi ..... ( oli onneks sentään omia kamppeita ... )
 
No joo mä jätän suosiolla kokeilematta:D.Messinkitulppa oli kierteessä valmiina josta öljynpaineen ahtimelle otin.Se nyt ei sillai jumiudukaan.Tähän asti mennyt enemmän tai vähemmän ok,niin en ala kaivaa verta nenästä.Hydrauliikkakauppaan vaan.
 
No juu. Tuo oli hyvä vinkki:). Laitankin sen suodattimen jalkaan. Siinä kaiketi on 1/8" NPT kierre kanssa, niinkuin anturissa? Ois pitänyt taas tajuta tuokin:D
 
Jipii mittari toimii:).Tyhjäkäynnillä noin 4.4 bar.Anturi tuli sit tuohon ja tasan tarkkaan tuohon yhteen asentoon:D.Aika iso klönä tuo VDO:n anturi on.
20180420_185632.jpg
 
Juu:).Mekaaniselle mittarille ois riittänyt vaan pikku hydeletkun veto.Tuossa riittää vaan yksi sähköjohto, mutta tuo anturiklönä vie kyl tilaa.Mittareilla on puolensa ja puolensa.
 
Mekaaninen on sähköhäiriöille neutraali. Ite en kyllä käytä ihan mielelläni, edes toisten kamppeisiin sähköisiä.
Sähkökamppeessa vikariskipaikkoja on liikaa, mekaanises ainoastaan putkiletku .....
 
Juu,tottahan tuo.Mä oon vetänyt tuonne "uudet virrat" varmuuden vuoksi.Nelinapaisen releen takana sähköpenkki ja nuo mittarit.Herätteen nappasin konsoliin tulevasta lisävirtaliittimestä.Lisään myöhemmin usb-latauspistokkeen, niin voi tuijotella sitten vaikka koko päivän vaikka aikuisviihdettä tabletilla hytissä:D
 
Oli sitten vaihteiston sihti tuolla sen verran jumissa että mutterikannat sorvaantui.Sai tuolla traktorin alla hitsata hylsyn siihen kiinteäksi,mutta lähti irti:).Ihan ite oon kiristänyt sen:rolleyes:
20180429_181751.jpg
 
Ihan ite kiristämisestä..... Eilennä Monrepoosta päästin koneesta ölpit valumaan ja suodatin irti, moottorin takana vähän piilossa, puoliveemäisessä paikassa oleva....
Meinasin et on varmaan aika hyvin, kun omilta jäljiltä on.... perkules, sehän lähtikin ihan kolmen sormen otteella, kepiästi auki..... ihme, ettei oo alkanu vuotaan tai kokonaan tielle varissut......
 
Joskus tuuri käy:).No nyt ei enää tulevaisuudessa pitäis olla avausongelmia.Hydetiivistemömppöä laitoin kierteisiin.Ei onneksi käkkärin tankokaan hylsyyn osu.
20180429_185242.jpg
 
Laatikossa uudet wetolit.Lämmityskäyttö tehty ja tippa öljyä lisätty.Näytti tulpat pitävän:).Ens viikolla uudet etuperä-,napaöljyt ja hydrauliikkaölpät ja sit ois kone peltoa vaille valmis.
 
Hei turbomiehet väsy tuli minun neloskoneen pakosarjan väli-tötsälle, tuolle valukappaleele, minkä tilalle olette aina tehneet peltisovitteen turbolle. Olisiko kiinnostusta myydä se tänne? Huomenna otan mittoja.
 
Mä voin omasta valukappaleesta luopua parilla kympillä jos ei oo vielä löytynyt. Jos se siis sun koneeseen sopiio_O.Myös laatikko keskiolutta käy maksuvälineeksi:D.Ei karjalaa eikä lapin kultaa:D
 
Juu tää kuutosen on n.32cm korkee, pakoputken lähdön D80mm ja laipan reikä 46x71mm, pulttijako n.55x105mm. Neloskoneen lähtöä ei ole varastois ku pistin Sakkulin Natikan mukana paluumatkaan. Mut siinä joka tapauksessa reikä kaasuille on kapeempi ja pidempi, kokoa n.35x90mm. Kuutosen ei passaa neloseen. Myös linjaus on eri konepeltiin nähden.
Nelosen pulttijako on jotain 40x130mm ja suorakaidereikä siis huomattavasti kapeempi ja pidempi...


WP_20180506_010.jpg
WP_20180506_011.jpg
 
Takaisin
Ylös