Autonlämmitystolpat **ttu s***ana p****le

Viestiketju:
Autonlämmitystolpat **ttu s***ana p****le

Emännällä apuva-mies ilme männäviikolla uuden työpaikan parkkipaikalla.

Näytä liitetiedosto 87429

Tuo on aivan suoraan hermostosta tuo värkki, tuosta puuttuu se läpinäkyvä käytönestin päältä. Tumput päällä ei mitään mahdollisuuksia, eikä oikein muutenka, pikkasen vinoon kattoo niin on pari tuntia helposti pielessä :facepalm:

Innolla odottelen kun tulee semmosia tolppia, joiden käyttö vaatii apsin, jota puhelimesi ei tue :kiroaa:
 
Muksut sano, että eräällä opettajalla on sähköMersu. En sitten tiedä onko oikea sähkö vai hybridi, mutta muksujen puheen mukaan sähköMersu.
Opettaja on antanut oppilaille toimeksiannon käydä välitunnilla vääntämässä lisää lataus aikaa, kun se on latauksessa normi lämmitystolpassa.
 
Kävin näpeltämässä tuota kelloa. Nyt se oli palannut tolkkuihinsa, tosin kellonaika oli noin neljä tuntia pielessä. Nyt se tuntui ihan tolkulliselta käyttää - jopa loogiselta. Maksimi manuaaliasetettu aika on tosiaan 30 minuuttia, 5 minuutin portain. Ellei kellonajan säätöön koske, niin lähtöajat voi näplätä suoraan oikean tai vasemman puolen nuolinäppäimillä, niin kuin ohjeessakin mainitaan.

Tuo aamulla nähty lukema on periaatteessa mahdoton (?) asettaa ja jää mysteerioksi. :Häh:
 
Nuolinapeilla saa asetettua päälle 5 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 min.
 
Mulle kans nuo koneistot on aina olleet henkisesti raskaita lähestyä ja käyttää. Koskaan ei voi olla ihan varma ja se jyrsii
 
Mekaanisten kellokytkinten kanssa on myös palanut päreet joskus takavuosina. Maalla kun on sähkökatkoja esim. tykkylumen takia.

Noilla prkleillä on jokin sellainen työehtosopimus, että sähkökatkon aikaan lopettavat pyörimisen ja kun sähköt palaavat, niin eivät vastaavasti tee ylityönä kesken heitettyjä hommia. Lähde siinä sitten sulavasti töihin. :kiroaa:
 
Minä pistän taas wifirasian hoitsujen lämppärirasiaan.

upload_2021-11-29_12-30-32.png
 
Mekaanisten kellokytkinten kanssa on myös palanut päreet joskus takavuosina. Maalla kun on sähkökatkoja esim. tykkylumen takia.

Noilla prkleillä on jokin sellainen työehtosopimus, että sähkökatkon aikaan lopettavat pyörimisen ja kun sähköt palaavat, niin eivät vastaavasti tee ylityönä kesken heitettyjä hommia. Lähde siinä sitten sulavasti töihin. :kiroaa:

Edellisessä asuinkortteerissa oli pihavalojen kello vieläkin paremmalla tessillä pyörimässä, ei liikettäkä jos ei sähköä, taikka pakkasta yli 25 Johonkin voisi rajan tuossakin jo vetää :kiroaa:
 
Webbiselain on kätevä. :)

Ne vanhat 2h mustanuppiset kellot tykkäsi jumia kovalla pakkasella niin kerrankin tuli työpäivään lisää 2h kun ei ollut diesel-volle lämmennyt eikä mitään toivoa saada käyntiin ilman lämppäriä.

Screenshot_20211129-131713.jpg
 
Puolisolla Vantaalla autopaikka parkkitalossa. Naapuri piti kaskaita 24/7 johdossa. Harvoin ne sillä ajoivat, mutta sisätilan lämppäri sulatti mukavasti lunta katolta. Aina kun meni ohi, niin oli lasit sulana ja vesi valui.

En tiedä miten sitä sähköä pätkittiin, vai pätkittiiinkö ollenkaan. Mutta jotenkin ei vaan mene kaaliin tuollainen energiantuhlaus.
Ei voi olla muu kuin vihreiden kansanedustaja!
 
Näyttääkö se jäljellä olevan ajan?
Näyttäisi näyttävän. Todnäk. aamulla tila oli vasen pistorasia 30min manuaaliasetus, josta kulunut 2min ja oikea päällä. Ilmeisesti oikea pistorasia oli kytkeytynyt ajastettuna, koska se ei näyttänyt jäljellä olevaa aikaa.
 
Ohje sanoo, että lähtöaika pitää asettaa, mutta näköjään sähköt ovat ko. kellossa päällä vielä 10min säädetyn lähtöajan jälkeenkin.

Näköjään näytön multipleksaus on jättänyt oikean puolen O:n kadoksiin. Lukee siis On On.


2B4B56B5-7C72-47CF-AA96-3C63993C5963.jpeg
 
Olis veikeää, jos autoissa olisi antrasiittikäyttöiset lohkolämmittimet, joihin saisi täydennystä lämmitystolpan päässä olevilta lintulaudoilta.
 
Takaisin
Ylös