Amazon verkkokauppa

Viestiketju:
Amazon verkkokauppa

cardaani

Mulkwisti
KK Plus ADpack
Tuntematonta maata ainakin mulle. Vähän sekava ja epälooginen versus Ebay.

Olisi paikallaan sellainen tiivistelmä ominaisuuksista ja käytöstä.

Tuntematonta maata ainakin mulle. Vähän sekava ja epälooginen versus Ebay.

Olisi paikallaan sellainen tiivistelmä ominaisuuksista ja käytöstä.
Olen käyttänyt ja pelaa mielestäni hienosti. Saksasta sai jopa joskus ilmaiset postit kun tilaus ylitti 38€. Tuosta alimmasta linkistä tilaamalla tavara tulee Ameriikasta ja silloin pitää maksaa tullit ja alvit mutta sivusto osaa laskea ne puolestasi ja kertoo ennen maksutapahtumaa todelliset kustannukset. Saksan sivun saa muutettu englanninkielelle sivun ylälaidasta.

https://www.amazon.de/
https://www.amazon.co.uk/
https://www.amazon.com/

Jotain joulualea on nyt Amazonissa. Joidenkin tuotteiden kohdalla mainostetaan ilmaista toimitusta kun yhteissumma yli 20 puntaa .

Ainakin Brittien Amazonissa nuo ilmaiset toimitukset koskevat yleensä vain Brittejä. Esimerkkinä vaikka Knipexin 250mm Cobrat näyttää free shipping mutta kun lisäät ne koriin ja klikkailet loppuun saakka niin maksaa pitäisikin jo 6€ enemmän kuin mitä samat pihdit maksavat Motonetissa.

nimetön.jpg

Tuolla Amazonissa on samalla tavaralla useita eri kauppiaita ja kaikki eivät toimita Suomeen.

Olen itse tilannut muutaman kerran saksan Amazonista. Maksuton toimitus hintarajan ylittyessä viehättää.

Ainakin Brittien Amazonissa nuo ilmaiset toimitukset koskevat yleensä vain Brittejä. Esimerkkinä vaikka Knipexin 250mm Cobrat näyttää free shipping mutta kun lisäät ne koriin ja klikkailet loppuun saakka niin maksaa pitäisikin jo 6€ enemmän kuin mitä samat pihdit maksavat Motonetissa.

Näytä liitetiedosto 54856

Tuolla Amazonissa on samalla tavaralla useita eri kauppiaita ja kaikki eivät toimita Suomeen.
Pitääpä ihmetellä. Minulla oli kyllä valittuna toimitus Suomeen, mutta voihan se vielä heittää kassalle mentäessä toimitusmaksun.

Amazonin ilmainen toimitus suomeen hintarajan ylittyessä koskee Amazonin omaa myyntiä. Amazonissahan on mahdollista, samoin kuin ebayssa, kenen tahansa myydä kamaa ja maksaa provikat välistä. Aika paljon tulee saksan Amazonista tilattua kamaa. Tavarat tulee yleensä suoraan kotiin ja reklamaatioihin on vastattu aina nopeasti eikä palautuksista ole tarvinnut pullikoida. Viimeksi kun oli virheellistä kamaa, niin myyjä lähetti sähköpostiin postin lähetyslaput ja kävin niillä heittämässä paketit lähipostiin.
Kallimpaa toki monesti kuin ebay.
Aika hilkulla jo ollut etten tilaa päivittäistavaroitakin tuolta. Samat pesuaineet ja kahvipaketit saa ilmaiseksi kotiintoimitettuna.
Onhan nuo jo jonkun vuoden puuhanneet pohjoismaihin tulemista.

Niin ku siel tarvii luottokorttia.... Siks aikana kaverin VISAn kortilla pumppu maksettiin.....

Kyllä tuonne käsittääkseni Debit käy. Myös Visa Electron.

Kyllä tuonne käsittääkseni Debit käy. Myös Visa Electron.

Juu niin olis käyny. Mut ku oli eka kerta ja kauppa hoidetiin suoraan myyjän kans, ilma alipaappaa..... Siks hoidettiin luottokortin kautta.....

Nämä olivatkin vielä aiemmin tänään samassa ketjussa, mutta leikkasin Aliexpressin erilleen. Muuten olisi Amazon-ketjusta tullut pikapikaa mitäpä tänään ostettaisiin ja mistäköhän -viestiketju.

Voiko Amazon tilille liittää useamman maksukortin? En äkkiseltään löytänyt mahdollisuutta.

(nimerkillä kaverin korttia liittämässä)

Takaisin