705 avaimet?

Viestiketju:
705 avaimet?

Nii juu ne oli L ja GL ne alkuperäis-ohjaamovaihtoehdot, -85 jossain vaiheessa GL tuli vakioksi harmaalla sisustalla. Mutta tuo kirjainyhdistelmän O ( jos se pikavaihdetta meinaa ), 605 ja 705 lisävarusteena näihin oli alentava pikavaihde, vain 805 oli saatavana ylentävänä ( 905sessa vakiona ) .
 
R merkkas ryömijää ja O pikavaihdetta. Sitä en tienny, että pikavaihteita noissa oli myös alentavia.
 
Tää -87 605, johon noita jarruja, ja tuota starttia tos laittelin, on GLOZ kyltein, pikavaihde ( alentava ? ) , ja 540/1000voa , ei ajo-voa:ta.
En oo varma, miten näis X05 sarjalaisissa meni, mut X02/03 sarjalaisiin voa oli saatavissa joko 540 / 1000 tai 540 / ajo , ei 540 / 1000 /ajo , vain 2 vaihtoehtoa.
Tosin jos X05 sarjalaisessa on 540 / 1000 voimanotto, siellä on 2 eri tumppia persiissä, normi 6-urainen sekä taaja 21-urainen tonniperällä
Paitsi 1102, 1103 ja 1203 on kolmella voa nopeudella 540/1000 ja ajo
 
Joo , ne on eri . Ukon 903 vm-81 , on 540 /ajo
 
Miksi ovet pitää saada lukkoon???
Kun siellä hytissä on arvotavaraa. Moottorisaha, kamasa avainlaukku vaahtosammutin, kypärä, hinausköysi ym.... Eipä sitä hyttiä kehtaisi joka ilta tyhjentää ja aamulla taas kaikki takaisin. Kone yöpyy vilkkaasti liikennöitävän tien poskessa.
 
Pointti tuokin . Vaikka jos joku oikeesti haluu sieltä tavarat viedä, lukitusta ohjaamosta, niin sitten on 1-3 rikkeintä ikkunaakin koneessa......
 
6000- ja T2 - sarjan valtrat on kotona käytössä ja molemmissa on vielä Lucasin virtalukko mihin passaa sama avain kuin esim. 135 massikan virtalukkoonkin...
 
6000- ja T2 - sarjan valtrat on kotona käytössä ja molemmissa on vielä Lucasin virtalukko mihin passaa sama avain kuin esim. 135 massikan virtalukkoonkin...
Joo, noissa uudemmissa varmaan onkin, mutta noissa -05-sarjalaisissa, ainakin niissä missä luki VolvoBM-Valmet, oli jostain Volvon kuorma-autosta tms. peräisin virtalukko. Ja muitakin hytin osia oli eri Volvoista keräilty. Varmaan kaikkia ylimääräisiä eri Volvojen osia käytetty, mitä on varastossa ollu yli tarpeiden. Esim. lämmityslaitteen säätövivut on 142/144 Volvon kojelaudasta lainattu.
 
Viimeksi muokattu:
Se hytti onkin tehty Ruotsissa Volvon tehtaalla. Lisäksi Volvon kädenjälki näkyy vaihteiston suunnittelussa ja valuosien valutekniikan parantumisena. x05 onkin ensimmäinen kestävä valmetti.
 
Ja 905 oli kuukkelin mukaan saatavana voimanottona 1000/ajo, sen kirjain oli D.

Jep , semmosella ulosotolla oli aikoinaan kaverin tilalla 905 ja siinä oli kanssa ovessa GLOD merkit , vaihtovat kylläki siihen 540/1000 koneiston .
 
Meillä oli kotipaikalla 802 valmetti jossa oli 540 / 1000 /ajo voimanotto ja jotenkin jäi sellinen mielikuva että oli yleinen varustelu?
 
Takaisin
Ylös