2020 PAUKKEET! 10v. PAUKEPÄIVÄT 15.-16.8.2020

Viestiketju:
2020 PAUKKEET! 10v. PAUKEPÄIVÄT 15.-16.8.2020

Niin ja bussiprojektin voi jakaa osiin, sijoittaa ajotekniikan etuosaan niin voi tehdä ensin tavallisen 2 - akselisen bussin jossa on tilat esim. kahdelle peräsin, myöhemmin seuraavassa vaiheessa lisää perään sen kumipalkeen ja peräosan johon saa vaikka 1-2 matkustajaa lisää?

Se olis huomen aamupäiväl varmaan taas pauketontilla oloa .....

Moro

Mielenkiintoisia laitteita ja vanhojen moottoreiden "käynti näytöksiä" mutta yksi valitettava juttu mielestäni oli sen viritetyn no ainakin savuttavan traktorin kiihdyttely ja kaahailu yleisön seassa,olisi voinut tapahtua onnettomuuskin mutta toivottavasti ei ollut edes lähellä.Jos moinen on välttämätöntä pitäisi sen tapahtua suljetulla alueella pois yleisön joukosta,mielenkiitoinen tapahtuma muuten.
Itse en pidä tuota mitenkään "kaahailuna yleisön seassa " tyylisenä ..... Täs videolla ehken näkyy aika hyvin. Ajotapa ja yleisön sijainnit.

IMG_20200823_123825.jpg

Eipä nuo @jusape n vetonäytökset kyllä mitään yleisön seassa kaahailua ole. Sitäpaitsi kyllä siitä nuhvista savun lisäksi lähtee tehoakin, mitä sitä nyt oli noin 450 HV?

Eipä nuo @jusape n vetonäytökset kyllä mitään yleisön seassa kaahailua ole. Sitäpaitsi kyllä siitä nuhvista savun lisäksi lähtee tehoakin, mitä sitä nyt oli noin 450 HV?
387voa hv eli moottorissa jokin 440-450hv ja 941Nm sillä varovaisella dynotuksella....

Itse en pidä tuota mitenkään "kaahailuna yleisön seassa " tyylisenä ..... Täs videolla ehken näkyy aika hyvin. Ajotapa ja yleisön sijainnit.
En kyllä itsekään näe kaahailua missään, kaikkea muuta. Hauskoja noi savukiehkurat joita nuffi puhaltelee :)

Moro

No jos olette sitä mieltä että "ajonäytökset" kuuluvat yleisön joukkoon niin tottakai jatkatte tyylillänne ja tuurillanne,minä olen vaan tottunut siihen että jos on jotain ajonäytöstä niin se on järjestetty ainakin lippusiimalla eristettyyn alueeseen.
Ei kirjoituksellani ollut tarkoitusta loukata ketään vaan se oli huomioni tapahtumassa,oliko muuten videon ajo ainoa.

Lauantaina kahdesti, 2 lyhyttä varovaista vetoa, sunnuntaina kerran sama. Tuolla kolmosvaihteella huippunopeus jää siihen 20kmh luokkaan.

Sunnuntaisen esityksen katselinkin ja jusape siinä seuraili tilannetta ennen kun lähti ajeleen että tilaa oli ja ajonopeuden tipauttaa jo tossa mäessä kävelyvauhtiin

Löytyiskö niistä lauantain ajeluista videopätkää?
Mulla on videoita Jusapen lauantain ajeluista ja yksi niistä on youtubessa ja linkki löytyy aiemmasta viestistä tästä ketjusta. En muita ladannut tubeen, koska ei niissä ole mitään erikoisempaa. Niissä on lähinnä Jusapen ajoa kävelyvauhdilla, jos niistä jostain syystä kaipaatte lisää todisteita...

Kyllä mää aina ennen vetäisyä katsoin, että porukka on asian osalta hereillä ja valppaana, ja reitti on vapaana.

Kyllä mä ainakin henkilökohtaisesti pidän mitä tahansa rallia vaarallisempana yleisölle, koska siellä vauhdit on todella paljon suurempia, eikä koskaan saada riittäviä turvaetäisyyksiä joka paikkaan.

Takaisin