Ååppeli astra 1.9riiseli.

Viestiketju:
Ååppeli astra 1.9riiseli.

Mitehä minusta tuntuu että ååppeli keskustelu meinaa ihan mennä vag hommiksi:pesis:. Mun ååppeli pian loikkaantuu eikä suostu ikinä enää käynnistyyn:hermot::D
 
Mitehä minusta tuntuu että ååppeli keskustelu meinaa ihan mennä vag hommiksi:pesis:. Mun ååppeli pian loikkaantuu eikä suostu ikinä enää käynnistyyn:hermot::D
Herkkiä sieluja tuntuvat olevan, työpaikan Movano alko heti sahauttamaan hartaasti käyntiin kun sen seuraajaksi tuli ostettua Hiace.
 
Jos siinä suutin vuotaa, voisiko kokeilla vetämällä käyntiin, moottori saa enemmän kierroksia, lähtee nopeammin käyntiin?
Tais tossa kohtaa muuttua, et ei sa hinattua käyntiin, ainakaan C-veckua ei saanu hinata käyntiin, tosin oli suorasuihkutus bensa.
 
Eilissä sain asentaessa rikotun ilman putsarin tilalle uuden että saatoin kokeilla sen hetkistä käynnistymistä. Sehä piru toimi miltei ihan hyvin :eek:. Teinhän minä siinä sähkö liittimien irrotteluja sieltä täältä mutta mitään vissiä vikaa en niistä löytäny. Nyt aamusella pakkasta 17 astetta nii pirruuttani kokeilin kylmiltään käyntiin no lähtihän se mutta kyllä oli pitkä vieteri:confused:. Ei tarvi kuvitellakaan että kylmemmillä keleillä lähtis lämmittämättä :confused:. Mulla siinä vieressä parkissa vanha hippi joka pärähtää - 25 pakkasesta pitkällä hehkutuksella käyntiino_O.
 
Juu vika koodeja ei ollu, suuttimissa ei ohi vuotoja ja yx letku oli vaihdettu läpinäkyvään mutta ilmaa ei ollu liikkunu eikä liikkunu äskenkään ku asiaa ihailin. Startti moottorin joudun vaihtamaan kuulosti asentajasta että äänestä päätellen se kuolee hetkenä minä hyvänsä:cool:. Tarvii alakkaa katteleen starter motoren että mistä sen nätisti ja tietenki halavalla sais.
 
IMG_20210310_154816.jpgTarvii mulla varmaan jotain pinnoitus hommiaki tehdä:raaps::facepalm:
 
Toi riisseli kones on arsesta:confused:. Saatana ku vahingoissa tulee vedäteltyä pikku kierroksilla ku se paska vetää:confused:. 1200 kierrosta nelosella ilman jurinoita ja tärinöitä ja kaasua painamalla lähtee reippaasti vetämään:confused:. Siinä veto puoli huutaa hoosiannaa ku vedättelee tolleen. Minä ku oon ton hipin kaa tottunut että ykkösellä lähetään liikkeelle ja 45 vauhtia on nelonen jo silmässä mutta hipissä on rajusti tiheemmät välitykset mutta ku tolla opelixilla pystyy vedätteleen samalla lailla:confused:
 
Onko käynnistyvyys parantunut?


Lähtee se käyntiin jotenki:raaps: kerran tehny sen että ei ekalla jääny käyntiin mutta muuten kyllä toiminu. Sitä starttia en oo vielä hommannu nii tässä jännällä että kuinka kaukana sitä ollaan ku se hajuaa
 
Mikä perkele se on :kiroaa:. Pikkusenko hävetti lvi putiikin pihalla vääntää ååppelia käyntiin ku viidennellä yrityksellä vasta jäi käymään:facepalm:. Aina välissä ton tekee ja jos nyt yhtään oon ehkä jotta :raaps: nii mahollisesti tää juonittelu ilmenee kun kurvaa johonki kaupan ym pihaan ja käväset kaupassa elikkäs on hetkosen seissy mutta ei jäähtyny sen kummemmin:raaps:
 
Mikä perkele se on :kiroaa:. Pikkusenko hävetti lvi putiikin pihalla vääntää ååppelia käyntiin ku viidennellä yrityksellä vasta jäi käymään:facepalm:. Aina välissä ton tekee ja jos nyt yhtään oon ehkä jotta :raaps: nii mahollisesti tää juonittelu ilmenee kun kurvaa johonki kaupan ym pihaan ja käväset kaupassa elikkäs on hetkosen seissy mutta ei jäähtyny sen kummemmin:raaps:
Onko auton asennolla väliä? Oma Golf 1 GTD teki tuota, jos pysäköi keula ylämäkeen. Riitti pienikin kaltevuus. Jostain otti ilmat ja löpö valui tankkiin. Vikaa en löytänyt, mutta korjaantui, kun vaihdoin kaikki letkut.
 
Oliko kolopallossa joku takaisin virtaus venttiilikin, tietysti yleensä rikki mutta kuitenkin?
 
Onko auton asennolla väliä? Oma Golf 1 GTD teki tuota, jos pysäköi keula ylämäkeen. Riitti pienikin kaltevuus. Jostain otti ilmat ja löpö valui tankkiin. Vikaa en löytänyt, mutta korjaantui, kun vaihdoin kaikki letkut.


Ilma vikaa siinä on epäilty mutta siinä läpinäkyvässä letkussa ei ainakaan näy ilimaa
 
Saakkos helposti suodattimen ja tankin väliin takaiskuventtiilin.
Ei mullakaan Teenelosessa ilmaa näkyny, osas niin juonisti tyhjentää polttoainepuolen tankille saakka, ilmavuotoo etitiin sentään hetkisen. SItte löyty......suuttimella olevan ylivuotoletkun suuttimessa oleva letkuliitosnatsa oli löysä, pyöri ja heilu sormin....sai sieltä ilmaa joka meni ylivuotoputkee pitkin suodattimelle ja tyhjensi suodattimesta ja tankkilinjasta polttoainetta niin paljon että joskus sai sahat oikein huolella.
Tankkilinjaan takaisku nii sahailut loppu....
 
Saakkos helposti suodattimen ja tankin väliin takaiskuventtiilin.
Ei mullakaan Teenelosessa ilmaa näkyny, osas niin juonisti tyhjentää polttoainepuolen tankille saakka, ilmavuotoo etitiin sentään hetkisen. SItte löyty......suuttimella olevan ylivuotoletkun suuttimessa oleva letkuliitosnatsa oli löysä, pyöri ja heilu sormin....sai sieltä ilmaa joka meni ylivuotoputkee pitkin suodattimelle ja tyhjensi suodattimesta ja tankkilinjasta polttoainetta niin paljon että joskus sai sahat oikein huolella.
Tankkilinjaan takaisku nii sahailut loppu....
Noita laitettiin Mersun Varioihin myös. Jostain valutti löpöt tankkiin, vaikka ilmavuotoja ei löytyny.
 
Siihen ilmavaivaan on näppärä korjaus kun laittaa konehuoneeseen perämoottorin käsilutkuttimen polttoainelinjan väliin. Herättää aina uteliaita katseita kun käy ylämäkiparkissa pitkän starttiyrityksen jälkeen konehuoneessa pumppaamassa:D näin mulla oli yhdessä pajerossa missä vuoti se suuttimien välinen paluuputkihässäkkä. Sittemmin se alko vuotaa häiritsevän paljon ni korjasin mikillä hitsaten paikanpäällä mitään purkamatta ja tuli tiivis, olisko kannattanut kuitenki lotto laittaa kerran tuuria oli...
 
Jossain autossa oli käsilutkutin vakiona, en vaan muista missä.
Bobcateissahan on monesti näitä kanssa.
 
Takaisin
Ylös